Friday, April 27, 2012

PKR Cukup Sedia Hadapi PRU-13??...Tapi Masih Menfitnah Orang...

BETUL ke PKR sudah bersedia?..dan yakin akan tawan Putrajaya?. Cakap le apa korang nak cakap. Tapi....IBM muskil sikit le. Kalau betul-betul PKR dah bersedia dan yakin menang, kenapa pemimpin mereka seperti si Saifuddin sepet masih nak menabur fitnah dan beria-ia mengorek cerita-cerita yang dah lama, lapok dan tak lagi RELEVAN?. Terbaru, Saifuddin cuba mengaitkan Pengerusi dan Timbalan Pengerusi SPR, kononnya mereka berdua adalah ahli Umno dan PKR desak agar kedua-duanya meletakkan jawatan.


Tapi...kedua-dua orang kuat SPR tu bukan-bukan calang-calang orang. Mereka tidak panik, dan mereka tidak juga cepat melenting tak tentu pasal. Mereka jawab. Untuk mendapat penjelasan dari Pengerusi SPR, Tan Sri Abdul Aziz (gambar). KLIK DISINI. Harap PKR dan si bodoh Saifuddin ni faham dan jangan buat macam baru je masuk politik.

Seterusnya, IBM mengajak rakan-rakan pembaca sekelian baca akan kenyataan Timbalan Pengerusi PKR, Datuk Wan Ahmad (gambar) di atas dakwaan si Saifuddin yang banggap dan benggong ni. KLIK DISINI untuk cerita penuh. Dan seterusnya IBM mengajak rakan-rakan semua menilai dan menganalisa sendiri akan kenyataan Setiausaha PKR ini yang begitu konfiden sekali bahawa PKR sudah bersedia menghadapi PRU ke-13 nanti. Tapi......mereka terus meroyan, berbohong dan sentiasa mencari salah orang. 

Biasalah bila menjelang Pilihan Raya Umum (PRU13), semua parti termasuklah PKR melakukan persediaan rapi kerana pilihan raya kali ini penting untuk merealisasikan hasrat mereka menukar Kerajaan Pusat. Ikuti temu bual KLIK DISINI  bersama Setiausaha Agung PKR, Datuk Saifuddin Nasution Ismail.

Kepada PKR, IBM ucapkan selamat maju jaya, jangan kuat benar jual temberang. Kalau nak berbohong tu, biarlah bertempat. Korang dan penasihat korang dah kehabisan modal. itu sebab korang suka attack personnal. Dah lapuk le korang ni. Bagi kami orang-orang Barisan Nasional (BN) telah lama bersedia dari korang semua. Kami tetap gempur, lawan tetap lawan. ~ IBM


TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...