Saturday, April 7, 2012

Kena Tumbuk Lagi..Alahai..Kesiannya!!!

IBM HAIRAN dengan sikap pembangkang ni. Semakin hari semakin cetek pemikiran mereka. Menuduh tanpa bukti dan bercakap tanpa fakta. Apa tidaknya, apabila ada dikalangan pemimpin-pemimpin mereka/wakil rakyat yang tidak dapat menyelesaikan sesuatu masalah, mereka ditumbuk oleh pihak yang tidak puas hati. Maka, Umno akan menjadi target atau sasaran mereka dan menuduh ini adalah angkara orang-orang Umno. Mengapa Umno,?..asyik-asyik orang Umno. Apa, mereka ingat orang Umno ni dah tak ada kerja lain, asyik nak cari gaduh dan tumbuk orang je?

Insiden semalam yang mana Pegawai Jawatankuasa Tetap Pembangunan Kampung Baru dan Penyelesaian Kilan Haram Selangor, Ean Yong Hian (gambar), cesera dirumbuk dan dibelasah, dipercayai oleh dua orang lelaki selepas sahaja selesai makan di sebuah restoran di jalan Sekolah Kampung baru. Menurut sumber, kejadian itu berlaku kira-kira jam 12.45 pagi, difahamkan Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Seri Kembangan itu mengenali lelaki yang menumbuknya dan insiden berpunca daripada rasa tidak puas hati dengan tindakan kerajaan Selangor memindahkan peniaga-peniaga pasar Seri Kembangan.

Insiden yang berlaku di hadapan 20 ahlijawatankuasa DAP Seri Kembangan dan beberapa pelanggan restoran itu dikatakan terlalu pantas, dan dipercayai telah dirakam oleh kamera litar tertutup (CCTV) premis makanan berkenaan. Menurutnya, apabila hendak keluar dari restoran, dua lelaki terbabit menghampirinya dan terus memarahi serta bercakap dengan nada kasar.Tapi, tidak di sebut bangsa apa dua lelaki tersebut.

Yang buat IBM naik angin ni, kerana di blog-blog pro pembangkang dan juga akhbar-akhbar pembangkang, pengkritik-pengkritik 'tegar' mereka dengan lantang menuduh bahawa itu adalah kerja orang Umno. Umno itu dan ini. Sial, memang sial pembangkang ni. Kalau janji dan kerja tk buat, siapa yang tak marah. Apapun, elok juga le si cina DAPig kena  sebiji, padan muka. Jangan cuba-ciuba buat janji tapi tidak di penuhi. Buruk lah akibatnya. Rakyat bukan bodoh lagi. Tak semudah itu rakyat dipermainkan. ~ IBM

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...