Monday, April 23, 2012

Haram Jadah CheguBard Pun Patut Di 'TIBAI.' Tak Habis-Habis Hasut Orang Ramai..


DATUK BANDAR dah buat syor dan menawarkan tiga buah Stadium di sekitar Ibu Kota sebagai alternatif kepada LARANGAN menggunakan Dataran Merdeka bagi perhimpunan yang akan diadakan oleh BERSIH 3.0 pada hari Sabtu ini. BACA DISINI . Tapi...haram jadah CheguBard ini masih berdegil dan mengesa orang ramai MENGABAIKAN larangan yang dibuat oleh Dewan Bandar raya Kuala Lumpur (DBKL). Kenyataanya, BACA DISINI.

Bayangkan betapa kurang ajarnya si Badrul ni. Beliau seolah-olah mencabar dan tidak menghormati apa yang disyorkan oleh Datuk Bandar, Tan Sri Ahmad Fuad (gambar) Begitukah caranya seorang pemimpin dari Pakatan Rakyat yang selama ini berkokok dan menabik dada bahawa merekalah pejuang rakyat dan tidak pernah melanggar peraturan atau pelembagaan yang telah ditetapkan oleh kerjaan.

Dan, katanya lagi, bahawa Himpunan Bersih 3.0 bertemakan 'Duduk Bantah'. Betul ke begitu?..Bagaimana sekiranya tiba-tiba perhimpuna tersebut menjadi ganas?..boleh ke CheguBarad dan yang lain-lain mententeramkan keadaan?. IBM yakin, sekiranya itu berlaku, pembangkang akan mencari helah dan akan menyalahkan pihak pemerintah. Bermacam-macam fitnah dan tomahan yang akan mereka lamparkan kepada kerajaan.

Oleh itu, sekiranya CheguBard beria-ia menyuruh rakyat mengabaikan arahan yang dibuat oleh DBKL, IBM ingin rekemen supaya CheguBard ni pun kita TIBAI semacam mana kita nak Tibai bossnya, Anwar Ibrahim. Kali ini kita Tibai sampai dia tak naik muka. Memang dah tiba masanya, beliau yang sombong, bongkak ini kita Tibai sampai lumat. Tibai jangan tak Tibai. ~ IBM

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA.

'TIBAI TIBAI...TIBAI ANWAR'
'TIBAI TIBAI...TIBAI CHEGUBARD'
'TIBAI TIBAI...TIBAI ANWAR'
TIBAI TIBAI...TIBAI CHEGUBARD'

2 comments:

  1. kuat sgt provoke mamat sekor ni. jenis degil nk mampos tp sebenarnya takut dan mudah kecut telurnya. tak percaya, masa bersih 3.0 nanti attack dia, komfem dia akan menangis!!! mcm haram je perangai mamat bengong ni!!!

    ReplyDelete
  2. Memang si Badrul ni kaki penakut. Kalau digertak sikit, terkencing le dia. Itu sebab IBM mahu agar kelab TIBAI, tibai si mamat bengong seko ni. Baru dia tahu langit tinggi atau rendah...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...