Friday, April 25, 2014

BERENTAP KITA DI PRK BUKIT GELUGOR 25 MEI DEPAN

JUMAAT, 25 APRIL
Berentap lagi le nampaknya kita dengan pembangkang ni. SPR telah pun mengumumkan bahawa Pilihan Raya Kecil (PRK) Parlimen Bukit Gelugor ditetapkan pada 25 Mei, manakala hari penamaan calon pula akan diadakan pada 12 Mei ini. Tempoh berkempen adalah selama 12 hari. Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR), Tan Sri Abdul Aziz Mohd yusof berkata, Suruhanjaya itu juga menetapkan bahawa hari pengundian awal ialah pada 21 Mei ini. 

Perkara itu diumumkan pada sidang media selepas menpengerusikan mesyuarat khas berhubung kekosongan kerusi Parlimen Bukit Geliugor di Bangunan SPR, hari ini Khamis. Seperti yang kita maklum, kerusi Parlimen Bukiot Gelugor sekepas penyandangnya, Karpal Singh, 74, meninggal dunia dalam kemalangan jalan raya KM306.1 Lebuhraya Utara Selatan berhampiran Gua Tempurung di Kampar pada 1.10 pagi, 17 April lalu. Bagi IBM, walaupun kawasan tersebut adalah kubu kuat mereka (PR), tak mustahil kita tumbangkan mereka. Apapun, lawan tetap lawan ~ IBM
"TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA

1 comment:

  1. SEkiranya BN masih mahu bertarung biar lah bertarung secara adil , tidak perlu lagi diturunkan peruntukkan itu ini bagi menyelesaikan permasaalan pengvundi Jelutong, jika menang , bagi lah apa nak bagi pun.

    Yang pasti BN akan tetap kalah.
    Saya sayang BN

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...