Saturday, April 19, 2014

ZULKIFLI NORDIN HENTAM BALIK KJ DALAM TWITTER.

SABTU, 19 APRIL 2014
PANAS! PANAS! Berikutan tamparan hebat daripada Ketua Pemuda Umno Khairy Jamaluddin terhadap kenyataan yang dikeluarkan oleh Datuk Zulkifili Nordin terhadap kematian mendiang bekas Pengerusi DAP, beliau tanpil untuk memberi kenyataan balas kepada Khairy Jamaluddin (KJ) di laman sosialnya, twitter. Kenyataan beliau seperti berikut (bawah) :

Twitt dari Datuk Zulkifili Nordin dan di balas Oleh Khairy Jamaluddin :
Persoalanya sekarang, adakah isu ini akan habis di sini atau KJ pula akan membuat serang balas di atas apa yang telah Datuk Zulkifli Nordin jawab di laman twitter beliau? IBM bukan nak jadi batu api cuma sekadar memaparkan apa yang sedang berlaku diantara dua pemimpin yang berpayung pada satu lambang, iaitu Barisan Nasional (BN). Kadang-kadang sedih juga memikirkan kita sesama sendiri bergaduh pasal orang lain. Yang dah mati tu tetap mati dan kenapa pulak kita yang bercakaran sesama sendiri. Apa yang kita dapat? Fikir-fikirkan dan renung-renungkan. Wasallam ~ IBM
"TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA"

2 comments:

  1. KJ adalah penjelmaan Anwar. Hapuskan dia sebelum musibah melanda Malaysia lebih besar lagi. Anwar dengan Amerikanya dan KJ dengan Singapuranya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ibm~Cik Pudina,

      Apapun, kita semua kena berhati-hati kerana politik di M'sia ni dah terlalu melampau, sukar utk di kawal.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...