Friday, January 28, 2011

Cerita Hangat!! Ummi Hafilda sedia dedah 'Kes dahsyat'

Panas, Panas, semangkin Panas. Terbaru, Ummi Hafilda naik berang dan akan melepaskan segala geramnya dan apa yang tersimpan begitu lama. Katanya dia dah tak tahan ditomah, difitnah lagi dan lagi.

Jesteru itu, Ummi Hafilda Ali mendakwa akan mendedahkan satu kes 'dahsyat' melibatkan abang kandungnya, Azmin Ali yang juga Timbalan Presiden PKR dan Ketua Umum PKR, Anwar Ibrahim. Bagaimanapun beliau akan berbincang terlebih dahulu perkara itu dengan Polis sebelum mendedahkannya.

Kata Ummi, dia ada satu kes yang amat ngeri melibatkan Azmin dan Anwar untuk didedahkan tetapi perlu merujuk terlebih dahulu dengan pihak Polis sebelum mendedahkannya. Diharap semua pihak bersabar, bila mendapat kebenaran dari pihak polis, perkara itu akan didedahkan.

Semalam, Ummi ke Ibu Pejabat Polis Bukit Aman untuk membuat laporan Polis serta memberi keterangan melibatkan Azmin dan Anwar. Tapi laporan polis tidak dapat dibuat kerana Mohd Bakri mempunyai urusan yang tidak dapat dielakkan dan berkemungkinan pertemuan mereka akan diadakan dalam masa terdekat.

Ummi berkata, laporan dibuat untuk membersihkan namanya yang didakwa tercemar akibat difitnah. Beliau mendakwa difitnah mempunyai skandal seks dengan individu tertentu sehingga menyebabkan maruahnya tercemar. Dia percaya fitnah itu adalah konspirasi terhadapnya setelah dia tidak mahu bersekongkol untuk menarik bslik surat salah laku Anwar yang ditulisnya kepada bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohammad.

Sudah sampai masanya dia membersihkan namanya yang tercemar dan mahu keadilan ditegakkan. Kita tunggu dokumen berupa bukti untuk diserahkan kepada Polis bagi membantu siasatan.

* Haha...panas, panas...memang panas! Maka panas dan berasap le buntuk si Azmin dan Anwar tu nanti.
Apapun kita ucapkan setinggi tahniah kepada Ummi yang berani mendedahkan satu lagi kes yg melibat Azmin dan Anwar. Kita tunggu akan perkembangan selanjut. Kita sentiasa menyokong dan sentiasa bersama Ummi memberi semangat. Hidup Ummi - IBM

2 comments:

  1. mungkin stor kunyit bang min dah di kebas bang nuar. biasalah sekali sekala NAK rasa apam sekali sekali NAK rasa kunyit. ALAHAI BANG NUAR...NO BUDDY NO BUDDY LIKE U. AHAK-AHAK.

    ReplyDelete
  2. Salam. Tak lama lagi pecah le stor kunyit si Nuar tu...kita tunggu dan lihat perkembangan selanjut. Mesti ada kejutan. Apa yg Ummi katakan 'she means business'....siap ko Azmin dan Nuar....Hehehe..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...