Friday, January 28, 2011

Kuburkan PAS di Tenang, seleweng Islam, tunduk pada DAP

Dulu, Karpal Singh pun nak kuburkan PAS. Sendiri mahu ingat le PAS


SEJAK penubuhannya, Pas bangga berkokok laksana ayam sabung mencanang kononnya merekalah satu-satunya parti yang benar-benar Islam, berjuang atas syariat Islam dan demi mempertahankan maruah bangsa dan agamanya.

Malahan, sejak sebelum merdeka, Pas pernah membuat kutukan terhadap UMNO kerana tindakan parti nombor satu masyarakat Melayu ini bergabung dengan MCA dan MICmembentuk parti Perikatan.

Dakwa Pas, UMNO memperjudikan nasib orang-orang Melayu dan ‘menjual’ bangsanya sendiri melalui penggabungan tersebut untuk mencapai kemerdekaan. Kononnya, tindakan UMNO untuk bergabung dengan MIC dan MCA hanyalah bersifat propaganda politik semata-mata.

Pas mengutuk penggabungan terbabit dan menyeru rakyat Tanah Melayu khususnya yang beragama Islam agar tidak ‘bersubahat’ dengan UMNO. Antara kecaman yang pernah dilontarkan oleh Pas termasuklah pertuduhan yang terlalu berat untuk diterima oleh ahli-ahli UMNO apabila mereka dikatakan sebagai kafir kerana penggabungan terbabit.

Hal tersebut berlanjutan hingga ke PRU-12 dan kemudiannya, Pas bukan hanya bersekutu dengan orang-orang bukan Islam apabila melihat kejayaan pelaksanaan yang dilakukan oleh UMNO-MCA–MIC dan parti-parti kompenan lain dalam BN sebaliknya lebih teruk lagi mereka menggadaikan perjuangan Islam dan sanggup bersekongkol menyekutukan perintah Allah.....baca lagi....[ KLIK DISINI ]

* Baca jangan tak baca. Insyallah, PAS akan berkubur di Tenang kerana hati mereka memang tak Tenang, penuh dengan hasat dengki, fitnah dan mengelirukan rakyat khusnya pengundi-pengundi di DUN Tenang. Jom tolak PAS dan kita kuburkan PAS beramai-ramai. - IBM

4 comments:

  1. insyallah moga perjuangan pas yg penuh pendustaan di sedari oleh ulama2 dan ustaz yg x berdosa dlm pas, terutama,harun din,ismail kamus dll..

    ReplyDelete
  2. TESLAMARIN : Salam. Ketelusan yang merupa kepura-puraan dan penuh dengan muslihat jahat. Pas tertipu dan di tipu dan juga di perkuda-kuda kan oleh DAPig....

    ReplyDelete
  3. Hang horatio : Salam. Insyallah. Begitulah hendaknya sebelum 'nasi menjadi bubur.'

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...