Sunday, January 16, 2011

PKR Dilanda Penyakit "Kencing Manis"

Salam, Salam Sejahtera dan Salam 1 Malaysia.

Kah..Kah..Kah..memang kelakar. Rupa-rupanya ramai pemimpin PKR yang kena penyakit 'kencing manis'...Oh..bahaya ni...!


"“Lihatlah apa yang berlaku semasa proses pemilihan mereka baru-baru ini yang mana berlaku kejadian tumbuk menumbuk, baling kerusi dan sebagainya. Apakah ini parti yang akan memimpin negara. Nauzubillah." - Lokman


KUALA LUMPUR 13 Jan PKR hari ini diibaratkan sebagai sebuah parti yang sedang dilanda penyakit “kencing manis“ yang memerlukan rawatan serius kerana sel yang kotor telah mula merebak dan memusnahkan antibodi parti berkenaan.

Exco Pemuda UMNO Lokman Noor Adam berkata punca yang menjadi kepada penyakit berkenaan adalah disebabkan oleh gila kuasa dan pangkat serta ingin mengaut harta benda setelah mendapat nikmat kuasa di beberapa negeri pada pilihan raya umum yang lalu.

Menurut beliau bukanlah sesuatau yang menghairankan jika pada satu hari nanti akan keluar satu persatu kepimpinan yang berada di dalam PKR hari in kerana nawaitu masiang-masing sudah tidak berada pada matkamat yang sebenarnya.

“Kalau penyakit kencing manis antara puncanya adalah disebabkan oleh pemakanan yang tidak sihat seperti makan gula berlebihan dan sebagainya. Bagi PKR pula, mereka terlebih gilakan kuasa dan harta benda. Itulah punca yang menyerang mereka.

Untuk cerita selanjutnya...KLIK DISINI.

KATA IBM :

Elok le tu. biar tumpo semuanya, kata orang Perak. Menyusahkan rakyat je. Berselindung dengan nama 'Parti keadilan Rakyat'...tapi, adil apa bendanya. Menipu rakyat ada le.

Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...