Saturday, January 1, 2011

RPK Blogger Ala Hindustan !!


Bila Pembohong jadi Pendusta...itulah RPK

Baru-baru ini Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim menerima satu lagi tamparan hebat apabila 'senjata sulitnya' yang selama ini digunakan untuk memfitnah kerajaan mula 'makan tuan'.

Ini kerana Raja Petra Kamaruddin yang selama ini menjadi 'senjata sulit' beliau, mula melepaskan 'peluru' ke arah Anwar sendiri apabila mendakwa, ketua pembangkang itu juga merupakan pengacau dan 'kuda trojan' dalam UMNO suatu ketika dahulu...


Dan kini lain pulak ceritanya : Gerakan Kebebasan Sivil Malaysia (MCLM), yang diketuai blogger popular Raja Petra Kamarudin(RPK) akan turun berkempen untuk Pakatan Rakyat dalam Pilihan Raya kecil kerusi DUN Tenang akhir bulan ini.

RPK dalam kenyataannya di laman blognya, Malaysia-Today.net berkata Majlis Perwakilan PAS UK & Eire, Friends of Pakatan Rakyat dan MCLM akan berganding untuk mengutip dana bagi (membiayai kempen) pilihan raya kecil Tenang. Memang RPK seorang pelakun yang hebat bergurukan si Anwar. Memang ngam . Untuk perkembangan selanjutnya..[...]

Klik Di sini..

ULASAN IBM : Kita kena berhati-hati dengan RPK ni, dia adalah seorang blogger yg amat merbahaya kepada senario politik dan keselamatan tanah Air. Kerajaan kena ambil perhatian 'serious' terhadap RPK..tapi itu tidak mendatangkan kudis kepada kita. Biarlah dia nak kempen apa pun. Orang semua dah tahu siapa dia RPK.?



Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...