Monday, January 24, 2011

Hormat Suara Rakyat Selangor (Defending ourselves).mov

Setiausaha Kerajaan Selangor Datuk Mohd Khusrin Munawi



Gagal himpun 10,000 rakyat, hanya 500 sertai perhimpunan 'Hormat suara Rakyat Selangor'
Salam.

PETALING JAYA - Gagal. Itulah perkataan yang paling sesuai digunakan setelah perhimpunan yang dirancangkan oleh Pakatan Rakyat dan beberapa pertubuhan NGO di Stadium Kelana Jaya tidak mendapat sambutan dan tersasar dari target asalnya.

Perhimpunan dengan agenda mendesak Ketua Setiausaha Negara Tan Seri Sidek Hasan menarik balik perlantikan bekas Pengarah Jabatan Agama Islam Selangor (Jais), Datuk Mohd Khusrin Munawi sebagai Setiausaha Kerajaan Negeri (SUK) Selangor yang beru dihadiri kurang 500 orang.

Perhimpunan semalam juga di hadari Setiausaha Politik Menteri Besar, Faekah Hussin, bekas Menteri Besar Perak, Datuk Seri Nizar Jamaluddin dan beberapa Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Pakatan Rakyat termasuk Ahli Parlimen Shah Alam, Khalid Abdul Samad. Jangan lupa menonton video yang disediakan di atas.

* Bagi saya, Pakatan Rakyat (PR) dan NGO yang menganjurkan perhimpunan ini, harus sedar rakyat dan meluak, muat dengan telatah mereka. Hanya kurang 500 orang yang hadir. Iss..Iss...memalukan, menyedihkan. Alasan diberi, kononnya mereka diberi masa 10 hari sahaja untuk anjurkan program tersebut dan lokasinya tidak sesuai. Alasan...alasan....Heheheheh....sebenarnya mereka tak perasan yang hayat parti mereka ini sudah hampir kepada kemusnahan. - IBM


Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...