Sunday, June 12, 2011

Mesti baca..!! Bahayanya Politik PKR mendapat bantuan dari luar untuk memusnahkan negara

DARI MEJA IBM :
Assalamu'alaikum w.b.t salam ukhwah dan salam sejahtera untuk semua.

Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan Pakatan Rakyat (PR) memang busuk, busuk sampai ke 'USUS'.

Bagi menjamin kemenangan berpihak kepada Parti Keadilan Rakyat (PKR) pada pilihan raya umum ke-13, parti itu didakwa telah mendapatkan bantuan daripada sebuah institut antarabangsa pada penghujung bulan lalu.

Ini termasuk menganjurkan beberapa seminar secara tertutup yang menggariskan tentang pelan tindakan bagi menghadapi pilihan raya itu.

Difahamkan, beberapa seminar telah diadakan di Sabah, Pulau Pinang dan Selangor yang disampaikan oleh dua individu dari negara berkaitan.

Menurut sumber, selain latihan komunikasi seminar itu turut menekankan cara menghasut rakyat supaya tampil lebih berani dalam mencabar kerajaan seterusnya memenangi pilihan raya.

"Pengundi yang menyokong PKR akan dipilih untuk menjadi sukarelawan dan ditugaskan bagi meyakinkan pengundi atas pagar atau belum membuat keputusan supaya memilih parti mereka.

"Mereka juga akan diberi keyakinan untuk menentang kerajaan berdasarkan kelonggaran undang-undang yang ada di negara ini

"Selain itu organisasi berkenaan menggunakan sukarelawan untuk berkomunikasi dengan pengundi yang berpotensi supaya mengundi parti pembangkang," katanya ketika dihubungi di sini hari ini.

Tambah sumber itu, teknik hasutan tersebut didapati telah diterapkan kepada sukarelawan dalam parti di negara jiran untuk menimbulkan kekecohan sekali gus menjatuhkan kerajaan yang ada.

Katanya, sukarelawan tersebut akan diajar bagaimana untuk mengutip maklumat pengundi dengan menggunakan kaedah 'merayu undi' melalui soal selidik kepada penduduk setempat.

"Kaedah itu dilihat parti pembangkang sebagai sangat penting untuk menyediakan pangkalan data dan membuat rumusan agar corak pemilihan pengundi dapat diketahui.

"Malah langkah ini berkesan di dalam menentukan calon yang dipilih untuk bertanding dapat diterima oleh pengundi atau tidak," jelasnya.

Namun katanya, seminar yang dikatakan lebih demokrasi itu sebenarnya mengajar langkah untuk menghasut serta menimbulkan kekecohan.

KOMEN IBM : BEGITULAH SEBENARNYA PERJUANGAN PKR DAN PR. MENDAHULUKAN POLITIK DARI KEPENTINGAN RAKYAT. SANGGUP MINTA BANTUAN DARI LUAR SEMATA-MATA NAKKAN KUASA. AKAN HANCUR NEGARA INI SEKIRANYA PKR/PR MEMERINTAH NEGARA INI. FIKIR-FIKIRKANLAH........
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...