Monday, June 27, 2011

Anwar "Pandy Kutty" memang kaki 'Auta' dan terus mengauta..

DARI MEJA IBM :
ASSALAMUA'LAIKUM W.B.T SALAM UKHWAH DAN SALAM SEJAHTERA KEPADA SEMUA

Ikrar Anwar Selepas Tawan Putrajaya

- Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim sekali cuba menabur janji dan berikrar akan menurunkan harga minyak sekiranya Pakatan Rakyat (PR) berjaya menawan Putrajaya dalam pilihan raya umum (PRU) akan datang.

Menurutnya, sejak kerajaan Barisan Nasional (BN) mentadbir, sering berlaku kenaikan harga minyak sedangkan negara ini adalah negara pengesport minyak dan mempunyai sumber bahan mentah itu yang mencukupi.

Dengan nama kerajaan rakyat Malaysia dan dengan Allah SWT, beliau isytiharkan berkuat kuasa sekarang harga minyak di seluruh negeri diturunkan. Ikrar itu, katanya, selepas 24 jam memegang tampuk pemerintahan.

Beliau berucap di hadapan penyokongnya dalam siri lawatan sehari ke daerah Kubang Pasu, Pokok Sena dan Padang Terab di kedah semalam. Menurutnya lagi, itulah perkara pertama yang akan dilaksanakan dalam tempoh 24 jam setelah berjaya menawan Putrajaya.

Putrajaya yang di idam-idamkan oleh Anwar

Menurutnya lagi, walaupun dirinya dihimpit dengan dugaaan besar apabila dikaitkan dengan isu video seks, namun beliau nekad mahu terus bersama PR menuntut perubahan pentadbiran yang lebih adil dan seterusnya mahu menawan Putrajaya pada PRU k3 -13 nanti, sekali gus menjadi Perdana Menteri.

KOMEN IBM - SAYA BERANGGAPAN SI ANWAR NI DAH BETUL-BETUL HILANG AKAL DAN GILA KUASA. BERANGAN SEBELUM BERKUASA, MENIPU RAKYAT DENGAN JANJI-JANJI KOSONGNYA ITU. MEMANG BAHAYA SI 'PANDY KUTTY' NI. KERAJAAN PERLU BERBUAT SESUATU AGAR MANUSIA YG BERNAMA ANWAR NI DI SINGKIR DARI BUMI MALAYSIA INI. YA ALLAH YA TUHAN KU, KAU TUNJUKANLAH JALAN AGAR SI ANWAR NI CEPAT-CEPAT BERTAUBAT.

2 comments:

  1. Barang Naik ni berlaku semenjak Anwear berada dalam kerajaan lagi, tapi dia ada kuasa untuk tutup cerita,tapi bila dia dihalau keluar dari BN, rupa rupanya lagi teruk Barang Naik, lagi ganas ... sampai pelacur pun dibalun ...

    Apa? kalau dia jadi PM harga minyak turun!

    Pundek lu lah Nuar, lu otak memang benar benar dah mereng, hari hari impikan Putra Jaya.

    Tolong sapa sapa boleh hantar video Kg Buah Pala kat bangang ni, takut dia buat buat terlupa yang dia ni kaki penipu ..

    Piiiiiirrraaaaahhhhhhh PUNDEKKUTTY, Lancau lu lah ..... BARANG LU YANG HARI HARI NAIK SAMPAI TAK KIRA SAPA LU NAK TUTUH

    ReplyDelete
  2. Salam bro. Bila si anwar ni terlalu gila kuasa, begitulah jadinya. Dia terupa semasa di dlm kerajaan harga barang2 pun ada naik. Tapi statement dia berbeza bila di di sepak keluar dari BN....memang 'pundekkkk si nuar ni.

    So, kita pastikan cita2 di al-juburi utk ke Putrajaya tidak akan menjadi kenyataan dan tidak akan kesampian. Biar kerja dia menutuh buntut2 pengikut2 yg bodoh dan masih setia kpd nya.....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...