Sunday, June 19, 2011

Pas Maran akan hantar 5,000 penghundi hantu ke perhimpunan "Bersih 2.0'

DARI MEJA IBM :
ASSALAMUA'LAIKUM W.B.T SALAM UKHWAH DAN SALAM SEJAHTERA KEPADA SEMUA

(Gambar Hiasan)

- Pas Maran sedia mengerakkan 5,000 ahlinya ke Kuala Lumpur untuk beri sokongan kepada perhimpunan Bersih 2.0.

Mengikut sumber di sana, perhimpunan Bersih 2.0 itu diluluskan di Muktamar Agung Pas dan buktikan suara rakyat secara keseluruhannya. Pas Maran menyertai perhimpunan tersebut untuk menuntut keadilan dan keamanan. Pas Maran juga telah mengarahkan semua pemimpin di semua peringkat dan ahli supaya turun padang berdemo di Kuala Lumpur.

(Gambar Hiasan)

Walaupun mereka tahu, perhimpunan tersebut mendapat tentangan hebat daripada pertubuhan bukan kerajaan (NGO) pro-BN, Perkasa dan lain-lain. Turut membantah keras akan perhimpunan tersebut ialah Timbalan Ketua Polis Negara. Walaupun pelbagai tentangan dan amaran diberikan, Pas dari negeri penyu menanggis ini akan berdiri teguh bersama-sama ahli lain (pengundi hantu) di seluruh negara.

ANTARA TUNTUTAN BERSIH 2.0 KEPADA SPR :

KOMEN IBM : KAN BAIK DEPA-DEPA NI JANGAN BUANG MASA. BUAT APA NAK SUSAHKAN DIRI, TINGGALKAN ANAK BINI SEMATA-MATA NAK BERDEMO. SILAP HARI BULAN KENA CEKUP DAN DI TAHAN DGN AKTA ISA. PADAN MUKA.

4 comments:

  1. Salam bro. Kalau dia boleh hantar hantu, kita boleh hantar beruk untuk lawan hantu. hahaha

    ReplyDelete
  2. Wake UP! : W'kumusalam bro. Biarkan mereka dgn kedegilan dan ego mereka. Berani buat berani tanggung. Itulah kebodohan org2 Pas. Berani tak bertempat..

    ReplyDelete
  3. Salam,
    Abis duit tabung derma dan tabung sedekah dia faraidkan. Lepas ni tentu tukar tabung lagi besar, mungkin yang berjalan tu nanti bawak tin biskut atau tin minyak yang 4 gelen tu.

    ReplyDelete
  4. enalrahim : W'kumusalam. Minta sedekah sudah menjadi lumrah pd juak-juak Pas. Dgn muka tak malu, selamba rock, mereka akan menyediakan tong2 yg lebih besar utk mengutip derma. Maklumlah rakyat Malaysia memangnya pemurah dan penderma. Kaya le depa. Itu sebab boleh bawa beberibu2 penyokong (penghundi hantu) ke KL utk buat kecoh. Memang HAMPEHHHH, PAS HAMPEHHHH..!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...