Thursday, June 30, 2011

"Suara Keadilan " Akhbar Haram Tiada Permit

DARI MEJA IBM :
ASSALAMUA'LAIKUM W.B.T SALAM UKHWAH DAN SALAM SEJAHTERA KEPADA SEMUA

Walaupun 'Suara Keadilan' tidak mendapat permit dari pihak berkuasa, namun masih dijual berleluasa di sekitar ibu kota, manakala Harakah pula disedarkan terbuka kepada umum meskipun dimuka depan Harakah dicetak 'untuk ahli sahaja'

Contohnya kedua-dua akhbar ini secara terang-terangan seakan mempromosikan isu yang sedang hangat diperkatakan sekarang ini iaitu perhimpunan ‘bersih’. Semua artikel di dalam akbar ini menghasut rakyat dengan cerita yang tidak benar dan bakal mengacau bilaukan Negara. Kita pula seakan ‘merestui’ akhbar ini dijual secara terbuka. Di kebanyakan kedai, akhbar ini boleh di dapati dengan mudah. Adakah kita mahu perkara ini terus berlarutan tanpa sebarang tindakan, ??

KDN KENA TEGAS. AMBIL TINDAKAN SEGERA. ISI KANDUNGAN KEDUA-DUA AKHBAR TERSEBUT MEMANG BERBAU FITNAH DAN MEMBURUKKAN KERAJAAN - IBM

2 comments:

  1. Salam Bro,
    Puak-puak tu memang suka buat benda-benda yang melanggar undang-undang. Tak menghormati undang-undang sebenarnya sama dengan tak sayang negara, agaknya puak-puak tu masih tak sedar lagi.

    ReplyDelete
  2. W'kumusallam.
    Betul tu bro. Seolah2 itu dan menjadi darah daging mereka. Yang halal di haramkan, yg haram di halalkan. Memang, org2 mcm ini mana ada peraasan sayang dan cintakan negara. Yang penting periuk nasi depa.

    Kalau mereka sedar diri, perkara seperti perhimpunan BERSIH ni x jadi...oleh kerana x sayangkan negara, kepentingan perbadi mendahului mereka, maka inilah jadinya....berdemo...berdemo...dan menyusahkan rakyat.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...