Monday, August 22, 2011

Ketua Penerangan PAS yang bahlol.......

[DARI MEJA IBM] :
Assalamua'laikum w.b.t salam Ramadan salam ukhwah dan salam sejahtera kepada semua

Cakap ikut sedap mulut dia je. Silap hari bulan senget terus mulut tu nanti..
(Tuan Ibrahim Tuan Man)

Kenapa pula PAS nak kaitkan UMNO-MCA dalam menanagi isu Jais menyiasat Gereja Methodist Damansara Utama?. PAS kan sebuah parti Islam, memperjuangankan agama Islam, apatah lagi apabila melibatkan isu 'Murtad' dikalangan umat Islam yang begitu hangat di perkatakan dan ianya pula berlaku di negeri Selangor, jajahan Pakatan Rakyat. Apa sudah jadi?? pemimpim-pemimpin PAS pun dah terminum 'Holly water' ke?

Apabila PAS mempersoalkan pendirian UMNO-MCA di dalam isu Jais ini, mereka sepatutnya menanyakan diri mereka, apakah tindakkan selanjutnya yang perlu di ambil?...dan kenapa pula mereka menyalahkan Jais dan seolah-olah merestui apabila umat-umat Islam itu di murtadkan. Sila KLIK DISINI untuk mengetahui betapa bodoh dan bahlolnya pemimpin PAS yang mengelarkan parti mereka parti Islam dan memperjuangkan Islam. - IBM

2 comments:

  1. pakcik ni lupa mca tu kapir serupa dgn dap. ada dia tanya apa pendirian dap? apa sibuk tanya pendirian bn, tanyalah apa pendirian umno. bulan posa ni jgn bnyk sgt berbelit la. nanti terbelit pulak.

    ReplyDelete
  2. usin.....
    Salam. Pemimpin-pemimpin Pas memang dah di ajar supaya membuat kenyatan yg tidak masuk akal dan suka mencari salah org, pada hal dia sendiri tak tahu apa pendirian dia terhadap sesuatu yg berlaku dan tidak akan dpt menyelesaikan masalah yg berkaitan.

    Pas memang kaki belit, mereka nk saja mcm org2 yg warak, tapi hati mereka hitam, hitam berkilat. Pas memang HAMPEH!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...