Saturday, August 13, 2011

Kesian! Umat Islam di Pulau Pinang terus di tindas, di buli oleh DAP

[DARI MEJA IBM] :
Assalamu'alaikum w.b.t salam Ramadan salam Ukhwah dan salam sejahtera kepada semua.

Larangan Baca Al-Quran Guna Pembesar Suara, Satu Lagi Kejayaan DAP

Pembesar Suara Di Haramkan

Bukan sahaja umat Islam di Pulau Pinang terkejut, kecewa dan marah dengan tindakan samberno Jabatan Hal Ehwal Agama Islam Pulau Pinang, (JHEAIPP) yang mengarahkan semua Masjid dan Surau di negeri itu menghentikan bacaan al-Quran menggunakan pembesar suara di waktu subuh, malah seluruh umat Islam di negara ini pun turut terkejut dan marah.

Bacaan Al-Quraan menggunakan Pembesar suara pun di larang

Saya percaya, ramai juga percaya bahawa ujudnya tekanan daripada pihak lain sehingga JHEAIPP terpaksa akur dan dan mengeluarkan arahan sedemikian sedangkan dalil yang di beri boleh di bincangkan.

Larangan membaca al-Quran kononnya bercanggah dengan hukum syarak dan boleh menggangu orang lain di dalam dan luar Masjid. Apa punya alasan ni?. Sudah beratus tahun amalan ini di lakukan oleh umat Islam dan ia bukan hanya tertakluk di Pulau Pinang saja, tetapi di seluruh Malaysia. Tambahan pula amalan ini tidak pernah di pertikaikan oleh mana-mana pihak. Tiba-tiba bila DAP memerintah Pulau Pinang, semuanya ini ingin di hapuskan. Dah macam negara Singapura pulak. Kemungkinan ini boleh terjadi.

DAP Parti Anti Islam dan Anti Melayu (Racist)

Jelas sudah agenda terancang mereka ini di sambung dengan keputusan oleh JHEAIPP kerana mahu memberi tekanan dan penghinaan kepada bangsa Melayu dan pastikan inilah kejayaan DAPig. Terus terang saya katakan mungkin anda sependapat dengan saya, bahawa terbukti DAP adalah parti politik yang anti Islam dan anti Melayu sejak tahun 1969 lagi dan ia berlarutan sehingga ke hari ini.

Oleh itu, wahai umat Islam yang berbangsa melayu, bangkitlah, dan sama-samalah mencari rumusan dan resepi bagimana untuk menghapuskan/menumbang DAP sekiranya mereka memilih untuk bertanding di kawasan Melayu di PRU yang akan datang, dan angin bertiup mengatakan bahawa DAP akan mengunakan calon Melayu bagi mendapat undi dari orang Melayu. Saya cadangkan, mari kita tolak calon tersebut kerana mereka ini (calon melayu) adalah pengkhianat kepada bangsa dan negara. Fikir-fikirkanlah wahai bangsa ku, Melayu. Sungguh sedih hati ini apabila melihat bangsa ku di buli dan agama Islam di persedakan oleh cina DAP ni. - IBM


Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...