Sunday, August 28, 2011

Pok Nik Ada Senjata (Doa) Nak bunuh UMNO/BN??

[DARI MEJA IBM] :
Assalam Mualaikum w.b.t Salam Ramadan Salam Ukhwah dan Salam Sejahtera Kepada Semua

Nak tahu senjata apa?...baca seterusnya...

Doa Malam 'Lailatulqadar : اللَّهُمَّ إِنَّكَ عَفُوٌّ تُحِبُّ اْلعَفْوَ فَاعْفُ عَنِّي
[Alloohumma Innaka ‘Afuwwun, Tuhibbul ‘Afwa, Fa’fu ‘Anni]
“Ya Allah, sesungguhnya Engkau Maha Pema’af, Engkau Menyukai Pema’afan, Karena itu, Berilah ma’af kepadaku”

Adakah 'doa' ini yang dibaca oleh Nik Aziz?..atau ada doa lain yang boleh membunuh UMNO/BN.?..WA...:)

Si Tua bangka ni memang terkenal dengan 'Fatwa'nya. Setiap kali ada saja fatwa yang di keluarkannya. Tapi..semua fatwa-fatwa tu, langsung tak masuk akal, tak boleh di ambil pakai dan tidak relevan langsung. Terkini...dia mengunakan kaedah terbaru dengan mengunakan 'Doa' untuk di jadikan 'senjata akhir' bagi orang Islam (PAS) berdepan dengan lawan yang menggunakan pelbagai taktik menjelang Pilihan Raya Umum ke-13 nanti.

Dengan berbuat sedemikian, segala tektik buruk pihak lawan (UMNO/BN) untuk mengekalkan kuasa hanya dapat dihadapi dengan bermunajat kerana 'Doa' yang di pohon tiada hijab yang menghalangnya kerana ia akan terus sampai kepada Allah, lebih-lebih lagi diadakan pada malam 'Lailatulqadar'.

~ IBM tak berani nak buat komen yang melampau. Nanti hilang pahala di bulan puasa ni. Apapun, nampaknya Nik Aziz begitu konfiden segala doanya di terima dan di dengar oleh Allah s.w.t. Mudah-mudahan termakbullah hendaknya doa Nik Aziz tu. Tapi, jangan pula apabila Pas tewas di PRU ke-13 nanti, menyalahkan pihak UMNO/BN main kotor dan sebagainya. Berdoalah wahai Pok Nik...berdoalah.....rakyat ramai dah tahu apa itu parti Pas yang sebenarnya dan kemanakah hala tuju politik Pas?...fikir-fikirlah sendiri.
Ikhlas Dari Saya : IBM ~
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...