Tuesday, August 2, 2011

Anwar kata jiwanya Bersih, nak taubat dah, betul ke?

[DARI MEJA IBM] :
ASSALAMUA'LAIKUM W.B.T SALAM UKHWAH DAN SALAM SEJAHTERA KEPADA SEMUA

Kata Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim bulan Ramadhan adalah bulan pembersihan jiwa di mana Allah memberi ruang kepada umat Islam beribadat bagi memuliakan bulan suci itu.
“Alhamdulillah, dengan limpah inayah dan izinnya maka kita dapat memulakan ibadah Ramadhan untuk sekalian kalinya tahun ini,”.

“Justeru wajarlah ia dimanfaatkan segenap masa agar Ramadhan kali ini dapat dimanfaatkan sebaiknya oleh kita inshaAllah,” kata Anwar dalam perutusan Ramadhan hari ini. Puhh!...sedap di dengar, mengalahkan ungkapan dan kata-kata Hikmah dari seorang ulamak.

Dan seterusnya Ustaz Al-Juburi ni kata, menurut, Rasulullah SAW bersabda , “Telah datang kepadamu bulan Ramadhan, di mana Allah melimpah ruahkan di dalamnya dengan keberkatan, menurunkan rahmat, mengampuni dosa-dosa kamu, memakbulkan doa-doa kamu, melihat di atas perlumbaan kamu untuk memperolehi kebaikan yang besar dan berbangga mengenaimu di hadapan malaikat-malaikat.

“Maka tunjukkanlah kepada Allah Taala kebaikan dari kamu. Sesungguhnya orang yang bernasib malang ialah dia yang dinafikan daripada rahmat Allah pada bulan ini.”

ADUHAI! cair siapa yang mendengarnya. Kalau betul lah apa yang dia ni kata, sudah BERSIH kah dirinya yang bergelumang dengan masalah moral dan tak habis-habis menabur fitnah di merata-rata dan memecah belahkan sesama bangsa demi kerana fahaman politik songsang yang diamalkanya. Kerana dialah bangsa melayu di herdik, tidak lagi dihormati oleh bangsa lain.

Kepada Anwar, sebelum kamu disumbat kedalam kandang besi, bersihkan diri kamu tu betul-betul, sejajar dengan bulan Ramadhan, bulan yang mula ini dan BERTAUBATLAH - IBM

Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...