Saturday, December 25, 2010

Ayuh Rakyat Selangor, Bangkit Tolak Pas !!


"Mereka mestilah bersikap jujur dalam memperjuangkan wadah parti mereka yang memiliki ahli ramai." - Ahmad Nawawi

Rakyat Selangor Perlu Bijak Nilai Perjuangan Pas.

Salam, dan salam perjuangan kepada semua.

Dari Shah Alam, Ketua UMNO Bahagian Shah Alam, Datuk Ahmad Nawawi M Zain mengingatkan rakyat negeri Selangor perlu bijak menilai semula perjuangan sebenar Pas. Ia berikutan parti itu diperkotak-katikkan DAPigs pada Konvensyen PR yang berlangsung di Pulau Pinang baru-baru ini.

Menurutnya, tindakan itu sudah cukup membuktikan bahawa Pas sebagai kuda tunggangan DAPigs. Jelas terbukti impian Pas untuk menubuhkan negara Islam tidak akan kesampaian dan menjadi kenyataan sekirannya PR berjaya menawan Putrajaya.

Perkara ini sangat jelas, apabila Presiden DAP, 'Singh is a king', Karpal Singh dalam ucapannya menekankan bahawa cukuplah sekadar mereka memahami bahawa Islam sebagai agama rasmi.
Ahmad Nawawi berkata, kenyataan Karpal Singh itu, mesej jelas DAP tidak mahu membincangkan perjuangan Pas yang mahukan negara Islam.

Antara insiden yang pernah menjadi isu dan Pas dilihat gagal menanganinya ialah kawalan penjualan arak secara terbuka, penggunan kalimah Allah, wakil rakyat bukan Islam berucap diruang solat surau dan isu notis perobohan surau Al Hidayah yang terletak di Kampung Baru Rawang.

ULASAN IBM : Kepada rakyat Selangor, enough is enough..!!...cukupalah satu penggal PR memerintah Selangor, sudah tiba masanya kita ambil balik.Ayuh rakyat Selangor, bangkit, bangkit dari belenggu PR yang banyak menipu rakyat, janji tidak tertunai....katakan tidak pada Pas/PR. Hidup selesa dan aman tanpa Pas/PR.........





6 comments:

  1. cukup hebat semangat tuan !

    hancur pakatan

    ReplyDelete
  2. Salam, dan salam perjuangan. Terima kasih tuan. Insyallah kita hancurkan pakatan, pakatan reput.

    ReplyDelete
  3. Salam,
    Kita teruskan perjuangan mempertahankan agama, bangsa dan tanahair dari dimusnahkan oleh tangan2 komunis dan liberalis serta pengkhianat agama yang maha suci.

    Mohon link ke blog tuan.

    ReplyDelete
  4. blog sdr telah dipautkan ke Melayurayadaily.blogspot.com. Sama-sama kita berjuang menegakan kebenaran dan menentang kepalsuan Pakatan Pembangkang.

    ReplyDelete
  5. Salam. Insyallah. Perjuangan harus diteruskan demi agama, bangsa dan tanah air walau ke titisan darah yg terakhir. Terima kasih Lintau Perak.

    ReplyDelete
  6. Salam, dan salam perjuangan. Terima kasih sdr Azizan. Insyallah, sama-sama kita berjuang mementang Pakatan Pembangkang yg terlebih kurang ajar sekarang ini yg mana boleh mengugat kestabilan dan keharmonian negara kita yg tercinta ini. Terima kasih kerana linkkan blog saya.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...