Thursday, December 9, 2010

'DAJAL' Australia Tiba Untuk Pantau Kes Liwat Anwar

Senator Australia Lawat (bukan liwat) Parlimen, Bertemu Anwar

KUALA LUMPUR - Senator bebas dari Australia, Nick Xenophon semalam melawat bangunan Parlimen dan bertemu dengan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim bagi menyatakan kerprihatinan terhadap kes liwat bekas Timbalan Perdana Menteri itu.
Nick berkata, beliau hadir sebagai wakil parlimen dan rakyat Australia untuk mengkaji sendiri proses perbicaraan kes Anwar yang menjadi tumpuan.

"Rakyat Australia khuatir terhadap proses perbicaraan kes Anwar. Kehadiran saya di sini adalah untuk mengadakan beberapa siri perbincangan dengan ahli parlimen Malaysia dan juga beberapa NGO dalam isu terbabit." katanya dilobi Parlimen, semalam.

Beliau berkata, ia juga menunjukkan pendirian Parlimen Australia dalam kes ini tidak berubah.
Pada 11 Februari lalu, kira-kira 50 ahli Parlimen Australia menghantar surat rasmi kepada Pesuruhjaya Tinggi Malaysia di Australia, Datuk Salman bagi mendesak tuduhan liwat ke atas Anwar digugurkan.

# IBM : Siapa mereka2 ini yg nak memandai dan campur tangan akan perundangan negara kita..?..nak suruh gugurkan kes liwat Anwar..?..saya ingat mereka2 ni semua ada persamaan dgn anwar, GAY....patut le ngam dgn si nuar ni....langkah mayat kami dulu....
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...