Wednesday, May 2, 2012

Peserta Bersih 3.0 Diburu Oleh Kerajaan Arab Saudi??

SEBAHAGIAN daripada peserta yang menyertai demonstrasi haram bersih di Masjid Nabawi di Madinah, baru-baru ini
.
PADAN muka korang. Orang suruh pergi buat umrah, tapi...buat perangai tak senonoh. Siap korang. Pihak berkuasa sedang memburu korang. Apa, korang ingat di Arab Saudi tu bapak korang punya. Sekarang terimalah padahnya. Memang tak sedar diuntung korang semua ni.


Setakat yang IBM tahu, dan ramai yang dah tahu pun, pihak berkuasa Arab Saudi dikatakan sedang menjalankan siasatan terhadap penganjuran Bersih 3.0 yang diadakan di Mekah dan Madinah oleh aktivis-aktivis perhimpunan haram itu baru-baru ini.

Perkara itu didedahkan sebuah laman blog iaitu sel13.com yang mendakwa agensi risikan Arab Saudi telah mendapat maklumat penglibatan beberapa pertubuhan bukan kerajaan (NGO) antarabangsa yang ‘berkiblatkan’ Yahudi dalam penganjuran Bersih di lokasi berkenaan.

Dakwa blog tersebut, kebanyakan mereka yang mengaku sebagai aktivis Bersih 3.0 di Mekah dan Madinah itu terdiri daripada penuntut-penuntut Malaysia yang mengikuti pengajian Islam tajaan kerajaan Arab Saudi serta rakyat Malaysia yang sedang menunaikan umrah. Apa nak jadi korang semua ni. Apapun, IBM doakan agar korang semua ditangkap dan diusir oleh kerajaan Arab Saudi kerana pemikiran korang sebiji macam ANJING-ANJING KUNING yang berdemo di Dataran Merdeka pada Sabtu lalu.

Sia-sia je korng belajar di sana dan buang masa je korang yang pergi ambil umrah tu. Hilang pahala, dan dapat dosa. Bayangkan tempat suci di Mekah dan Madinah tu korang nak buat perkara yang menjijikkan. Manusia jenis apa korang semua ni?... Jangan marah bila IBM gelar korang semua anjing-anjing kuning kerana dah ramai pun yang sebut korang begitu. Terima je hakikatnya. Dasar anjing kuning dan pengkhianat bangsa. ~ IBM

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA

2 comments:

  1. Salam dari Riyadh, IBM

    Diorg ni lupa diri sebnarnye, dah kerajaan bagi duit tuk belajar, nape buat benda bodoh ni. If masa ni sy ada, mmg saya booo kan diaorg smue ni..Malunye saya dgn kawan2 kat Saudi, bila tny psl BERSHIT tu ari !!!!!!

    ReplyDelete
  2. W'kumusallam,

    Apa nak buat. Dapat rakyat mcm depa semua tu yg tak tahu diuntung. Semua kerajaan buat x betul bagi mereka. Para pelajarnya pulak, dapat bantuan penuh dari kerajaaan utk belajar..tapi...buat benda yg bodoh tu. memang malu...dan memalukan. Harap kedutaan M'sia di Arab Saudi dpt menerangkan keadaan yg sebenrnya pd kerajaan Arab Saudi dan harap 'JohorArabianMom' dpt memainkan peranan juga, terangkan perkara yg sebenarnya pd kawan2 kat Saudi. ~ IBM

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...