Tuesday, May 1, 2012

Anwar DAN Azmin 'Dilondeh' Oleh Wartawan..Kah..Kah..Kah..!!

Baginilh agaknya bila Anwar dan Azmin 'dilondeh' kan oleh wartawan..kah..kah..kah..


PEMBOHONGAN Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim serta Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Azmin Ali kononnya polis yang memulakan kekecohan semasa perhimpunan haram Bersih 3.0 Sabtu lalu akhirnya memakan diri.

Pihak yang melondehkan pembohongan Anwar dan Azmin itu pula adalah kumpulan wartawan daripada media arus perdana, agensi berita luar negara, media Pro pembangkang serta portal berita yang bersatu mengasak mereka semasa sidang media di Ibu pejabat PKR, di sini hari ini.

Akibatnya, Anwar dan Azmin terpaksa menahan malu kerana setiap pembohongan mereka dipatahkan kumpulan wartawan berkenaan memandangkan rata-rata petugas media terbabit melihat sendiri arahan Ketua Pembangkang agar peserta demonstrasi merempuh halangan polis.

Malah cubaan Anwar menggunakan taktik kegemaran beliau iaitu melabelkan petugas media yang bertanya soalan panas sebagai balaci UMNO dan Barisan Nasional (BN) juga gagal apabila wartawan Agenda Daily, Roslan Bian, secara keras menyanggah tuduhan tersebut.

IBM rasa nak ketawa bila melihat telatah Anwar menjawab soalan yang dituju bertubi-tubi oleh wartawan kepadanya, mengelabah habis....dan jawap pun lintang pukang. Anwar..Anwar, manusia jenis apa ko ni?. Yang kelakarnya tu, bila Anwar tak dapat menjawap solan yang dikemukkan oleh wartawan tersebut, dia menyalahkan Umno dan BN pulak. Itulah manusia bernama Anwar yang harus disingkirkan dari bumi Malaysia ini dan tahniah kepada wartawan-wartawan yang berjaya MELONDEH kan Anwar.  Oleh itu, ingat LIWAT ingat Anwar. ~ IBM

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA

2 comments:

  1. Tu dia.... satu lagi keaiban beliau telah di pertontonkan. Lagi mau caya kaaa.....

    ReplyDelete
  2. NutCrackeer,

    Memang muka si al-juburi sangat tebal. Mana tahu malu. Sesiapa yg percaya kat dia ni, amat-amatlah bodoh dan tidak bermoral, sama seperti Al-juburi jugak.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...