Saturday, May 5, 2012

TIBAI Gelar Azmin 'Dayus, Bacul'...

Muhammad Zahid Md. Arip (dua dari kiri) bersama rakan-rakannya menunjukkan isyarat 'tidak ada' selepas menunggu 20 minit untuk Azmin Ali hadir bagi melaksanakan majlis sumpah laknat di Masjid Negara, Kuala Lumpur, semalam.


LAGI isu Azmin. Semakin hari semakin panas, panas macam 'pisang goreng'. Dimana-mana kita pergi, kedengaran orang ramai bercerita tentang isu Azmin. Begitu jugalah di akhbar-akhbar dan blog pro kerajaan. Letih..letih Azmin nak tepis dan jawap. Blog pembangkang pun dah terkulai layu tak tahu apa nak jawap. Dan..Azmin dicabar untuk buat sumpah laknat di Masjid negara, tapi, beliau tak hadir. Takut le tu.

Ekoran dari itu, Kelab Tolak Individu Bernama Anwar Ibrahim (TIBAI) menggelar Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Azmin Ali sebagai 'dayus dan bacul' ekoran kegagalannya untuk hadir pada majlis 'sumpah laknat' yang dijadual diadakan selepas solat jumaat di Masjid Negara di sini semalam.

Mursyidul Am TIBAI, Muhammad Zahid Md. Arip berkata, Azmin sepatutnya menggunakan peluang itu untuk membersihkan dirinya daripada dikaitkan dengan gambar-gambar aksi seks oral seperti yang disiarkan oleh beberapa lama blog. Mana dia (Azmin) berani. Memang dasar pemimpin-pemimpin PKR ni tidak bermoral. yang hairannya tu, apabila terdedahnya kegiatan terkutuk mereka, maka mereka akan nafikan, dan Umnolah jadi mangsanya. Kononnya Umnolah dalangnya. Memang sial betul.

Yang syok depa. Umno pulak yang dapat busuk nama. Apa punya putar alam pemimpin-pemimpin PKR ni. Tapi..IBM tak rasa hairan langsung. Itu dah jadi asam garam mereka. Perkara-perkara yang buruk mereka lakukan, Umno yang kena. Biarkanlah. Dah jadi tradisi depa dari Parti Kencing Rakyat (PKR). Semoga rakyat semua sedar dan tolak mereka di PRU ke-13 nanti. Insyallah. ~ IBM



TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA 
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...