Tuesday, May 8, 2012

Khalid Gagap Kena 'SMASH' Oleh Tuanku Sultan Selangor....


SULTAN SELANGOR INGATKAN KERAJAAN SELANGOR TIDAK POLITIKAN ISI AIR.

Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah mengingatkan kerajaan Selangor supaya tidak mempolitikkan isu air demi kepentingan rakyat dan pembangunan negeri itu.

Baginda bertitah, baginda tidak mahu kerajaan Selangor berdepan dengan krisis air yang boleh menjejaskan nama baik sebagai negeri maju disebabkan pelabur berpindah ke tempat lain.

"Ada sesetengah pihak beranggapan masalah air adalah remeh, tetapi beta memandang serius kerana kita berdepan dengan masalah yang boleh menjejaskan kehidupan dan pembangunan negara.

"Oleh itu, beta tidak mahu isu air dipolitikkan kerana rakyat memerlukannya dan tiada alternatif lain menggantikannya," titah baginda kepada pemberita pada Majlis Perasmian Program Outreach Institut Geologi Malaysia (IGM) dan Persidangan Air Tanah dengan tema 'What, Why, Where and How?' di sini, hari ini.

Khalid gagap, apa macam, dengar tak titah Tuanku tu?..Jangan asyik nak buncitkan perut korang je dan kroni-kroni korang. Ini masalah besar, masalah negeri. Apa yang dititahkan oleh Baginda Tuanku itu adalah sebagai satu amaran kepada kerajaan Pakatan Haram Selangor. Ingat, PRU ke-13 sudah kian hampir....rakyat sekarang sedang 'meneropong' korang. Mereka dah bersedia untuk menghukum dan menghumban korang dari negeri Selangor.

Memang HAMPEHH korang ni....hampeh macam sampah yang bertaburan di seluruh negeri Selangor. Kerana kebodohan dan kejahilan pemerintahan korang, negeri Selngor ini dipanggil negeri 'sampah'. Puas le hati korang ye. ~ IBM

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...