Monday, May 14, 2012

Mat Sabu@ Mat Sabun Nak Cari Pasal Lagi??


MAT SABU @ MAT SABUN : SEJUTA AKAN SERTAI BERSIH 4.0

TAK habis-habis nak cari pasal si haramjadah seko ni. Kalau dah perangai buruk, gila kuasa dan syaitan pulak penuh bergayut diseluruh badan si Mat Sabun ni..selagi itulah orang-orang pembangkang macam si 'baboon' seko ni akan melalak. Kerja lain tak ada, asyik-asyik nak buat demostransi haram (bersih) je.

Semalam, didalam kenyataan beliau, Timbalan Presiden Pas bodoh ni, Mat Sabu @ Mat Sabun mendedahkan bahawa pihaknya akan melancarkan Bersih 4.0 jika sistem pilihan raya (SPR) masih memperlihatkan kepincangan dan dijangka bakal dihadiri hampir sejuta peserta. Apa yang pincangnya tu...bersih yang macam mana lagi yang diorang nak?..dasar pembangkang sial, macam itulah.

Mereka ingat bersih 3.0 yang diadakan pada 28 April lalu dengan kehadiran dikatakan antara 80 ribu hingga dua ratus ribu, telah berjaya dan mencapai matalamat mereka. Maka, ini jelas bahawa pembangkang memang benar-benar ingin 'mengulingkan' kerajaan yang ada sekarang. Mereka rasakan hanya itulah cara mereka untuk memerintah, dengan membuat kecoh dan berdemo, seterusnya menyusul bersih 4.0.

Itu kata Mat Sabun, kerana melalui perhimpunan Bersih sahajalah mereka boleh memerintah dan menubuhkan kerajaaan. Anda << KLIK DISINI >>.. baca dan anda nilaikan sendiri. IBM malaslah nak ulas panjang lebar. Nanti 'darah tinggi' IBM naik. Ini pun dah naik sikit. Baik IBM rehat...tenang-tenangkan fikiran dulu. ~ IBM 

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA 
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...