Sunday, May 6, 2012

Malunya Pemuda PAS. Macam Peminta Sedekah..Kah..Kah..Kah..


LELONG BARANG POK NIK UNTUK KUTIP DANA PILIHAN RAYA

KESIAN Pemuda Pas ni. Duit dalam tabung dah bobor, habis entah kemana. Untuk meneruskan perjuangan, Pakatan Rakyat  mengadakan Majlis makan malam yang dianjurkan oleh Pemuda PAS Kelantan dengan mecatat 'sejarah' yang memalukan kerana terpaksa melelong barang-barang milik Tok guru Nik Aziz Nik Mat. Kadang-kadang bila difikirkan, kelakar betui perangai orang-orang Pas ni, macam tak bertamadun.

Dan..kalau difikir-fikirkan, Pemuda Pas betui-betui sebiji macam peminta sedekah. Mereka (Pemuda Pas) tak pandai nak cari duit, tapi menghabiskan duit yang dermakan pada mereka, itu mereka pandai. Bayangkan, habis barang koleksi Tok guru dijual, seperti jam tangan, baju jaket yang dah lusuh, kasut dan potret-potret terkini Tok guru.

Juak-juak PAS sedang mengira wang kutipan derma dari orang ramai. itulah kerja mereka. Lepas itu, kemana hilangnya wang tersebut. Jawap sendirilah wahai fanatik-fanatik Pas

Tapi...itu tidak menghairankan IBM kerana meminta SEDEKAH ni memang kerja Pas dan memang dah sebati dengan jiwa mereka. Yang menjadi kemuskilan, setelah dana di kumpul Pas langsung tidak membuat audit dan duit hilang begitu sahaja. kemana perginya,  duit tu semua.?? wallahwa'alam. (Tuhan tahu, pemimpin-pemimpin atasan Pas tahu). Jawab le korang di akhirat nanti.

Apapun yang Pas buat, carilah dana berjuta-juta, BN/Umno tidak gentar. Mintalah kepada sesiapa yang korang mahu, dari Amerika, Yahudi dan mana-mana lagi, kami BN/Umno sentiasa bersedia menentang korang Pakatan Reput (PR), wakima Pas, PKR dan DAPig...silakan. Lawan tetap lawan. Itulah 'sumpah pendekar' kami demi untuk agama, bangsa dan negara. Insyallah. ~ IBM

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA

2 comments:

  1. Salam Tuan IBM,
    Semua benda Pok Nik berani lelong, satu aje dia tak sanggup,......tongkat! Kalau tak ada tongkat, Pok Nik dah tak boleh berdiri!!!

    ReplyDelete
  2. W'kumusalam.

    Betul tu bro. Itulah saja yg Pok Nik ada. tongkat. Mungkin juga tongkat itu akan Pok Nik bawak kedlam kubur kerana di sana nanti balasan akan menanti Pok Nik...pasti dia tak boleh berdiri..Pok..Pok Nik...ulama semak..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...