Wednesday, May 9, 2012

Sekali Dituduh 'Kafir' Pas Melompat Bagai Kera Kena Belacan....


SEJAK dari penubuhan penubuhan Pas sehingga ke hari ini entah berapa ribu atau puluhan ribu kali Pas telah mengkafirkan Umno kita semua tak tahu. Saban hari, saban bulan dan saban tahun Umno dikafirkan  oleh mereka.
Namun hari ini apabila Nik Aziz digelar sebagai BAPAK KAFIR oleh bekas KPN, Tan Sri Rahim Noor, sepantas kilat pendekar-pendekar pekak Pas melompat bagai beruk kena belacan.
Kata Naib Presiden Pas, Datuk Husam Musa sepertimana yang dilaporkan di Sinar Harian melenting habis dan menyifatkan tindakan bekas Ketua Polis Negara, Tan Sri Rahim Noor yang menggambarkan Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat sebagai ‘bapa kafir’ mempunyai unsur dendam.

Malahan kata Husam, Rahim tidak layak mengeluarkan pendapat tentang Islam kerana tidak mempunyai pengetahuan mengenai hal ehwal agama. Seterusnya....BACA DISINI. Bukan setakat Husam sahaja yang melenting, Ketua Penerangannya, Datuk Tuan Ibrahim pun melompat macam 'kera kena belacan'. Menurut beliau Pas akan menyaman bekas Ketua Polis Negara, Tan Sri Rahim Noor dan sebuah akhbar berbahasa Inggeris berhubung penyiaran berita yang menuduh Mursyidul Am parti itu, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat sebagai ‘bapa kafir’.

Ketua Penerangannya, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man berkata, tuduhan dibuat Rahim keterlaluan dan tidak berasas. Tidak berasas?. apa cerita Tuan brahim. Apa korang ingat korang je yang boleh menyelar orang kafir mengikut sesuka hati korang?. Apapun, jom BACA DISINI dan kita dengar luahan orang Pas yang tidak bertamadun ini. Perangai memang teruk dari orang kafir. Memang sebiji macam orang kafir.

IBM sekali lagi menyokong apa yang dikatakan oleh Tan Sri Rahim Noor. Jangan takut Tan Sri. Pas nak saman katanya. Samanlah. Sekarang ni musim saman-menyaman. Elok jugalah tu, Pas pun dah tak duit dan Pas amat-amat memerlukan duit sebagai dana bagi menghadapi PRU ke-13 nanti.  Lepas tu Tan Sri counter attack balik dan saman, biar  terangkat buntut diorang. Dasar 'Parti Ajaran Sesat'....pemimpin-pemimpinnya pun sesat dan wajar di gelar bapa kafir. ~ IBM


Terima kasih SelangorDaily


DAN.....TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...