Wednesday, May 9, 2012

Pok Nik Dapat Gelaran 'Bapa Kafir'..Kah..Kah..Kah!!!


Bekas ketua polis negara Tan Sri Rahim Noor (gambar) menyifatkan Mursyidul Am PAS Datuk Nik Aziz Nik Mat sebagai father of kafir (bapa kafir) yang didakwanya cuba memesong orang Islam bahawa perhimpunan BERSIH 3.0 adalah tanggungjawab agama.


Akhbar New Straits Times memetik Rahim sebagai berkata perkara itu bukan kali pertama Nik Aziz mengeluarkan kenyataan seperti itu yang didakwanya "mengelirukan" rakyat. "Beberapa tahun lalu, beliau berkata, penyokong Umno akan masuk neraka dan sekirannya umat Islam mahu masuk syurga, mereka kena sertai Pas." Dan..dia juga berkata Umno itu kafir sebab bekerjasama dengan MCA dan MIC. Tapi..lihatlah Pas sekarang, mereka berpakat dan bersekonkol dengan DAPig, sebuah parti politik yang terang-terang menolak negara Islam. " kata Tan Sri Rahim.

IBM amat-amat setuju dengan gelaran yang diberi oleh Tan Sri Rahim pada Pok Nik. Memang beliau layak menerima gelaran tersebut, kerana selama ini Pok Nik tak habis-habis mengeluarkan fatwa yang bukan-bukan yang tidak 'relevan' dan mengeluarkan perkatan yang kesat terhadap orang-orang melayu Umno yang dianggapnya 'kafir' dan tidak akan masuk syurga.

Sebenarnya banyak lagi tentang hal Pok Nik yang diperkatakan oleh Tan Sri Rahim yang patut kita amati dan berfikir siapa Pok Nik yang sebenarnya. Adakah dia benar-benar 'Bapa Kafir' seperti apa yang di gelar oleh bekas Ketua Polis Negara. Jom baca <<< DISINI >>>. Pok Nik Harus Bertaubat!!. ~ IBM

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...