Saturday, May 5, 2012

Jangan Cuba-Cuba Siasat 'Isu Aksi Lucah' Azmin..Tak Pasal-Pasal Kena Pecat Dari PKR!!!

 Sebahagian daripada pemimpin PKR, ahli-ahli Parlimen dan Senator, yang menghadiri sidang media semalam.

PKR ENGGAN SIASAT ISU AZMIN

SEMALAM barisan wakil rakyat PKR menegaskan pihaknya tidak akan membuat siasatan atau laporan polis mengenai gambar imej lucah, yang disiarkan beberapa akhbar dan blog pro-Umno, yang lelakinya dikatakan mirip Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali. Nak tahu kenapa mereka-mereka ni enggan berbuat demekian?...jawapannya senang je. Kan Azmin ni orang kuat Anwar. Segala apa yang Azmin kata semua 'ok' bagi Anwar. Kalau Azmin kata dia tak suka SIPOLAN tu, maka Anwar ikut.

Bagitulah juga mereka-mereka (gambar) yang diatas tu. Terpaksalah berlakun dan buat sidang media kononnya mereka tidak akan MENYASAT isu aksi lucah Azmin. Seandainya mereka berbuat demekian, maka tamatlah riawat atau karier politik depa semua. seorang demi seorang akan di singkir. Apatah lagi dah dekat pilihan raya ke-13. Silap haribualan nama-nama mereka tidak dicalonkan.

Lagi pun, IBM dapat merasakan, sekiranya mereka ni berdegil jugak, nasib mereka akan gelap di dalam PKR. kemana mereka nak pergi selepas disingkirkan dari PKR?....merayu kembali kepada UMNO bagi yang melayu, cina pulak, ke MCA, dan India, MIC?...tak le kot. Mereka-mereka ni akan jadi sampah masyarakat sekiranya mereka disingkirkan dari PKR. Percayalah.

Sehubungan sengan itu, untuk menyelamatkan periuk nasi dan karier politik depa, Pengerusi Perhubungan PKR Negeri Sembilan, Datuk kamarul Baharin Abbas berkata, mereka menyerahkan kepada pihak polis dan Jabatan Agama 9 (Islam) untuk menyiasat isu tersebut. Pulak dah!!...Kata benci dan tak percaya pada pihak polis, tapi..kenapa nak gunakan khidmat dan serahkan pada polis pulak?. Macam-macam pael PKR ni. Dan, sambil itu ahli-ahli Parlimen dan ahli Dewan Negara PKR menolak sekeras-kerasnya dan mengecam politik FITNAH DAN TUDUHAN jahat media-pro UMNO terhadap Azmin. Umno lagi...lagi lagi Umno.

Seterusnya PKR menuduh bahawa penyebaran isu gambar dan imej lucah Azmin oleh media, terutamanya TV3 serta Utusan Malaysia adalah perbuatan yang tidak bermoral, fitnah dan berniat jahat. Moral?...siapa sebenarnya yang tidak bermoral, pemimpin Umno ke PKR?. Cerita pasal moral ni, kuncu-kuncu PKR ni mempertahankan Azmin juga senada, termasuk 'Suara Sri Andalas', India ni lagi 'kaki bodek' orang depa le katakan. BACA DISINI untuk cerita selanjutnya. Biasalah tu, nak cover lobang. ~ IBM

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...