Thursday, May 17, 2012

King Kenny Tinggalkan Liverpool


SEMBANG-SEMBANG BOLA......

BERAT mata memandang, berat lagi bahu memikul. Begitulah juga dengan apa yang di rasakan oleh Pengurus Liverpool, Kenny Dalglish. Kriernya sebagai pengurus di Anfield hanya setakat ini sahaja. Apapun, itulah dunia bola sepak.

Tidak sampai seminggu selepas persaingan Liga Perdana Inggeris (EPL) berakhir, Kenny Dalglish memutuskan untuk meninggalkan jawatan Pengurus Liverpool. Pengurus berusia 61 tahun itu dilaporkan mengambil keputusan untuk melepaskan jawatan sebagai Pengurus ekoran dari prestasi hambar dan kurang memberangsangkan kelab itu pada musim ini.

Laporan media menyebut Dalglish mengambil keputusan itu selepas perbincangan dengan pemilik utama Liverpool, John W henry dan Tom Werner di Boston, semalam. Kelab itu hanya berjaya menduduki tangga kelapan di dalam saingan EPL kali ini. Satu Prestsi yang buruk bagi peminat-peminat setia Liverpool dan juga pihak pengurusan.

Selain muncul naib juara Piala FA, Liverpool memenangi 'Carling Cup'. Ura-ura ada menyatatakan bahawa Pengurus Wigan, Roberto Martinez dan bekas Pengurus Liverpool, Rafael Benitez disebut-sebut sebagai calon yang bakal mengemudi pasukkan itu di musim hadapan. Kepada Kenny, jasa mu dikenang dan selamat maju jaya sekirannya menguruskan pasukan lain. Dan...peminat-peminat The Reds sentiasa dihati mu, King Kenny Dalglish. ~ IBM

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA

4 comments:

  1. Selamat jalan king kenny..

    Tuan blogger, mohon dipautkan blog picisan saya ni http://aloqlaloq.blogspot.com ke blog tuan. Blog tuan telah dipautkan. Terima kasih

    ReplyDelete
  2. W'kumusallam.

    Akan dilaksanakan. Insyallah. ~ IBM

    ReplyDelete
  3. JAKIM Bersama UMNO - Gandingan Mantap MEDIA PRIMA dan UTUSAN PORNO membuahkan hasil. Lihat sendiri BUKTI 'Transformasi Besar Kpd Generasi Muda' telah berjaya!

    Usaha Berkesan TV3
    1~BUKTI 1 * (HOT)
    2~BUKTI 2 * (HOT)
    3~BUKTI 3
    4~BUKTI 4
    5~BUKTI 5 * (HOT)

    Usaha Berkesan Utusan Malaysia
    1~BUKTI 1
    2~BUKTI 2
    3~BUKTI 3


    Sumpah Aku Akan Lingkupkan Putrajaya Jika Generasi Muda Terengganu Tidak Jadi Perdana Menteri Malaysia Ke-7 Sebelum PRU ke-13 Tanpa Perlu Berdolak-dalik!!
    (Bukti kukuh)
    1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=32381
    2 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28065.html
    3 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22146
    4 ~ http://www.selatanonline.net/v1/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3155

    ReplyDelete
  4. FuCK, PUKIimaK...what ever u r name was,

    Jangan kurang ajar. Beradap sikit bila nak komen. Your comments full of rubbish....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...