Wednesday, February 1, 2012

Marahkan Hasan Ali, Pemuda PAS Kecam Dan Fitnah UMNO - Puikkkk!!!

Memang anak gampang, haram jadah Pemuda Pas ni. Sebiji macam indoknya, Pas pusat. Tak habis-habis nak cari pasal dan fitnah Umno. Masalah depa dengan Hasan Ali, dikaitkan dengan Umno. Umno taja, Umno dalang dan apa lagi yang Pas tidak tuduh Umno. Memang dasar Pas 'parti agama sesat'. Itulah sebabnya mereka mengajar pengikut-pengikutnya sesat, sama juga pemuda mereka.

Mulut depa ni tak ada 'insuran' kot, atau mulut mereka perlu di jahit. Terlalu celupar. Menuduh tanpa bukti dan pandai-pandai pulak mengaitkan isu penubahan badan bukan kerajaan (NGO), "Jati" yang ditubuhkan oleh bekas Exco negeri Selangor, Datuk Dr Hasan Ali dengan Umno. Mana depa dapat cerita dan maklumat ni?

Tuduhan yang melulu dan tak berasas itu datangnya dari mulut 'busuk' Naib Ketuanya, Dr Raja Ahmad Al-Hiss. Beliau mendakwa kononnya, "Jati" yang ditubuhkan oleh Datuk Dr Hasan di taja oleh pihak tertentu termasuk mengaitkannya dengan Umno. Sial punya budak. Memang itulah yang di ajar oleh pemimpin-pemimpin atasan Pas.

IBM rasa, korang ni dah rasa tergugat, mengelabah dan sudah hilang pertimbangan. Bayangkanlah segala tembelang Pas selama ini telah di luah 'keluak' habis-habisan oleh Hasan Ali. Perjuangan songsang korang, penipuan, fitnah sepanjang masa, telah di sahkan oleh Hasan Ali. Kemana lagi korang nak menyorok?

Oleh itu, wahai Pemuda Pas yang benggong lagi banggang, berhati-hatilah bila nak bercakap. Cakap jangan sebarang cakap. Rakyat semua dah tahu, orang kampong semua dah tahu. Korang terimalah balasannya nanti semasa di PRU ke-13 nanti. Rakyat akan menghukum korang semua.

Kami orang-orang Umno tetap ungul, kuat, kukuh dan sentiasa mendampingi rakyat, kerana apa?....kami adalah 'Juara Rakyat.' Pas ada apa??. tak ada apa-apa, kosong, macam tin kosong dan sesat lagi menyesatkan.

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
                    _____________________________________________

5 comments:

  1. kalau nik ajis sembelit pun, UMNO gak yang salah...

    semua salah UMNO belaka...mereka je yang maksum...

    ReplyDelete
  2. Salam bro hanizam,
    Hehehe...biasa le tu. Dah jadi tradisi Pas menuduh Umno jika mereka tersepit dik kerana perbuatan depa sendiri. Depa semua yg betui. Org semua salah. Umno salah dan segala2nya salah Umno. HAMPEHH pun Pas...

    ReplyDelete
  3. tadi ceramah 2 hassan kat jalan kebun memang terbaeekkk...kena pada tempatnya...ramai juak PAS datang...kredit kepada orang jalan kebun...

    ReplyDelete
  4. Salam bro hanizam.
    Terima kasih di atas info tersebut. Rakan IBM ada di sana mlm tu. Memang betui, terbaekk....harap2 org2 Pas terbuka hati mereka utk membantu Umno/BN di pru ke-13 nanti....insyallah..:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...