Monday, January 9, 2012

Cedera Parah Kerana Anwar, Bebaloi ke..??

Lelaki yang tercedera dalam letupan di perkarangan Kompleks Mahkamah Jalan Duta semasa perhimpuan selamatkan Anwar 901, pagi ini.

ANWAR IBRAHIM di bebaskan.  Keluar dari mahkamah dengan senyum lenggoknya. Tapi di sebalik kebebasan beliau, ada yang cedera parah kerana terkena bahan letupan di tempat perhimpunan bebaskan Anwar 901. Sudah tentu para penyokong fanatiknya. Tapi, bila di fikirkan, bebaloi ke? Dan, adakah Anwar ambil kesah akan kejadian tersebut?

IBM pada mulanya nak juga pergi , tapi bila fikir punya fikir, IBM ubah fikiran. Mengikut sumber yang IBM dapat sejurus saja selesai keputusan kes liwat II Datuk Seri Anwar Ibrahim, peserta perhimpunan bebaskan Anwar 901 dikejutkan dengan tiga letupan berasingan di sekitar kawasan mahkamah. Beberapa minit kemudian disusuli dengan letupan ketiga berhampiran Pusat Penjaja Selera Duta. Bahan letupan dipercayai dimasukkan ke dalam kon polis.

Pihak polis menggunakan khidmat Unit Anjing Pengesan PDRM, K-9 untuk mengesan sekiranya terdapat bahan letupan lain yang ditinggalkan di lokasi perhimpunan. Pada masa yang sama, anggota polis mula mengeluarkan arahan bersurai kepada peserta perhimpunan dengan mengatakan kawasan berkenaan tidak selamat.
Kepda yang cedera tu, IBM rasa dah tentu penyokong-penyokong Anwar, bebaloi ke bila dapat cedera seperti itu? Padan muka korang. Silap-silap cedera tu kekal. Jadi cacat korang. Tapi, tak apa, Anwar kan ada. Hehehehe - IBM

ANWAR TERLEPAS DIDUNIA, TAPI DI AKHIRAT TETAP MENANTI ANWAR. TERIMALAH ADANYA NANTI.
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...