Friday, January 6, 2012

Rahsia Anwar, Azmin Di Dalam Gengaman Umi!!



ANWAR, AZMIN jangan cuba-cuba nak menghura-hurakan negara ini. Itulah amaran keras diberi oleh ahli perniagaan, Umi Hafilda Ali. Cukuplah rakyat dah muak dengan perangai dua eko beruk ini yang memperguna dan mengheret rakyat di dalam kes liwatnya. Umi memang dah lama menunggu saat ini. Dia akan terus membongkar 'rahsia dalam selimut' yang menglibatkan Ketua Umum PKR dan Timbalanya sekiranya Pakatan Rakyat (PR) terus melakukan provokasi untuk menghuru-harakan negara ini.
Menghancurkan Institusi Raja adalah salah satu perancangan Anwar dan Azmin jika PR berkuasa nanti. Oleh itu Umi menggesa supaya Raja-raja melayu menarik balik gelaran Datuk Seri yang diberikan pada Anwar. Menurut Umi lagi, sekiranya perancangan itu berjaya, Anwar akan melantik dirinya menjadi Presiden dan Azmin sebagai Perdana Menteri. Peracangan ini hanya boleh dilaksanakan sekiranya Majlis Raja-raja dihapuskan dan mereka akan berbuat demikian atas alasan kehendak rakyat.
Aduh! rakyat lagi yang depa gunakan. Itulah modal Anwar dan Pakatan Rakyat. Menurut Umi lagi, dia mengetahui perancangan pemimpin PKR ke arah itu dah lama dah. Malah Anwar juga berjanji akan melantik Azmi sebagai Menteri Kewangan dan Menteri Dalam Negeri. Kalau perkara ini berlaku, IBM garante negara ini akan lingkup dan negara akan huru-hara dan rakyat akan merempat dan merana, terutamanya orang-orang melayu.
Dari segi sudut setia kawan, PKR tidak jujur dengan sahabat-sahabatnya dalam PR. PKR menjadikan Pas Dan DAP sebagai 'kuda tunggangan' untuk memenuhi hajat ke Putrajaya dan kedua-dua parti itu pula mempergunakan PKR untuk mendapat sokongan rakyat.
Lantak korang le. Lebih elok korang pergi mampus dan nyah dari bumi Malaysia. Korang dah cukup membuat rakyat menderita di dalam kancah politik kotor korang. Kalau tuhan tidak izinkan, korang jangan mimpi le nak tawan Putrajaya. Lagi pun hari Isnin ini Anwar akan di penjarakan dan IBM setuju dengan pandangan Umi agar raja-raja melayu menarik semula panggilan Datuk Seri yang diberikan kepada Anwar. buat apa diberi pada manusia durjana seperti Anwar. Ikhlas dari saya - IBM
KITA TUNGGU PEMBONGKARAN 'RAHSIA DALAM SELIMUT' ANWAR DAN AZMIN OLEH UMI HAFILIDA. BONGKAR JANGAN TAK BONGKAR.
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...