Sunday, January 1, 2012

SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2012!!

SALAM SEMUA, SALAM 1 MALAYSIA SALAM SEJAHTERA DAN SALAM TAHUN BARU.

TIDAK sampai setengah jam lagi, kita kan meninggalkan tahun 2011 dan akan menjelma 2012. Moga di tahun baru ini negara kita Malaysia akan lebih maju, aman dan makmur di bawah pemerintahan Barisan Nasional (BN). 

Kepada rakan-rakan blogger, para pembaca dan peminat setia dunia blogger, teruskan menyokong kami. Kerana tanpa anda semua siapalah kami. Kami para blogger, khususnya blogger pro kerajaan akan membuat yang terbaik. kami juga inginkan idea-idea atau kritik juga komen  yang bernas setiap kali kami membuat 'entry' di blog kami.

Dan, IBM ingin mengambil kesempatan DISINI mengucapkan setinggi-tinggi terima kasih kepada semua, terutamanya yang 'follow' blog IBM. Selamat tahun baru diucapkan, moga anda semua lebih berjaya, bahagia di samping keluarga yang tersayang. Moga apa yang anda semua citakan dan juga azam di tahun baru ini akan tercapai. Mungkin ianya azam yang lebih baik dari tahun lepas. SELAMAT TAHUN BARU 2012.

TAHUN 2012 TAHUN  YANG AKAN MEMBAWA KEJAYAAN BESAR KEPADA BARISAN NASIONAL. MALAYISA TERUS MAJU BERSAMA BARISAN NASIONAL.
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...