Thursday, January 12, 2012

Letupan di Mahkamah Tinggi. Memang Sah Kerja Kumpulan 901!!


BALING batu sembunyi tangan. Itulah yang dilakukan oleh para penyokong selamatkan Anwar 901. Memang ada bukti-bukti yang kukuh bahawa merekalah dalangnya yang membuat bom tangan buatan sendiri yang mana mereka merancang untuk meletupkannya sekiranya mahkamah menjatuhkan hukuman terhadap Anwar. 

Apa yang dilapurkan oleh Utusan Malaysia ada benarnya dan mempunyai bukti-bukti yang kukuh bahawa berlakunya letupan tersebut adalah angkara penyokong-penyokong Pakatan Rakyat. Cuma, polis masih belum boleh mengumumkan secara rasmi kerana ianya masih dalam siasatan. 

Perkara ini disngkal oleh Naib Presiden Pas, Mahfuz Omar atau lebih dikenali sebagai 'Mr Bean' Pas. Tengok muka pun ada sikit mirip Mr. Bean. Tapi Me Bean handsome sikit. Si Mahfuz ni lebih kepada muka penyangak. Langsung tak boleh pakai. Katanya 'tak masuk akal' yang ketiga-tiga letupan yang berlaku di perkarangan kompleks mahkamah Kuala Lumpur pada hari Isnin lalu dilakukan oleh penyokong-penyokong Pakatan Rakyat. 

Ya, siapa nak mengaku setelah tersilap percaturan yangmana dalam pemikiran mereka Anwar akan dihukum bersalah. Letupan berlaku ketika Anwar baru sampai di perkarangan Mahkamah. Untuk menakut-nakutkan orang ramai, letupan awal dilakukan dan akan menyusul lebih banyak lagi sekiranya bos depa didapati bersalah. 

Inilah budaya dan kerja Pakatan Rakyat. Bila sesuatu berlaku, mereka akan salahkan pihak polis dan penyokong-penyokong kerajaan. Memang haram jadah punya manusia depa-depa ni semua. Sebenarnya mereka tersalah tempat. Mereka ingat penyokong-penyokong Saiful Bukhari dan NGO yang pro kerajaan akan berkumpul ditempat yang berlakunya letupan tersebut. Tapi, mereka silap. Itulah, tuhan nak tunjukkan siapa yang salah.

Akhirnya, penyokong mereka yang cedera. Nasib baik tak mati. Dalam hal ini, Anwar simpati ke pada depa-depa yang cedera tu?..mana Anwar sekarang?. Dia langsung tak ambil pot tentang letupan itu. Sebaliknya selepas sahaja mendapat perkhabaran yang mengembirakanya, dia dan keluarga cabut berambus ke India berehat dan makan angin dan ingin mententeramkan jiwanya yang selama ini di selubungi dengan fitnah. Kononya le.

Oleh itu, bagi IBM, jelas bahawa pemimpin Pakatan Rakyat ni, terutamanya Pas memang jahat dan lebih teruk lagi dari 'Dajal'. Mereka memang cekap dan pakar segala pembohongan dan menabur fitnah. Apapun, korang tunggu le apa tindakkan yang akan dilakukan oleh pihak polis. Kita akan dapat tahu juga siapa dalang sebenarnya disebalik letupan tersebut. Polis tyelah pun dapat bahan-bahan bukti dan klu-klu yang menjurus kepada penangkapan kepada orang yang melakukannya.

Polis bukan bodoh. PR jangan ingat polis tak jalankan tugas mereka. Mereka cukup dengan bukti-bukti yang telah mereka kumpulkan. Bersedialah korang semua. Kepada Mahfuz Omar@Mr Bean, kita tengok nanti siapa yang betul dan siapa salah. Masa itu kau akan garu kepada samada masuk akal ke tidak?. Jangan pandai-pandai nak fitnah orang. Sama-sama kita tunggu. - IBM

ANWAR SYOK BERCUTI KAT INDIA KORANG YANG MENERIMA BAHANNYA. MEMANG BODOH PENYOKONG-PENYOKONG SELAMATKAN ANWAR 901. MEMANG KORANG PENYOKONG KELAS 2.

3 comments:

  1. Salam Bro,
    Pulau kat atas tu bagi kat Nuar aje, suruh dia jadi PM kat situ.

    ReplyDelete
  2. W'kumusalam bro enlrahim,

    Hahaha....kalau dia jadi PM kat pulau tu, mati beragan le dia. Mana dia nk cari budak2 yg jambu2 utk dia buat ulam. Skrg ni kan mahkamah dah tolak guna DNA sekiranya kes liwat di bawa ke mahkamah?...boleh le si nuar tu siang mlm main buntut.....:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. anuar tu dah ada bini dah, ada anak
      korang tgok buletin utama banyak sgt tu
      sebab tu asyik termakan fitnah je
      ak simpati dgn korang

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...