Thursday, January 5, 2012

Pakatan Rakyat Selangor Kerajaan Sampah. Khalid Gagap Pun Macam Sampah!!!


INILAH akibatnya bila kerajaan negeri buat keputusan yang tidak mementingkan rakyat. Dulu Alam Flora dah elok-elok buat kerja, depa tamatkan kontraknya. Lantik pula kontraktor baru yang tiada pengalaman. Sekarang rakyat yang susah. Sampah di merata-merata, tidak diangkat. Rakyat dah cemas, bila dan berapa lama lagi nak tunggu?

Ekoran dari itu, Menteri Besar, Tan Sri Khalid Ibrahim mendakwa  ujudnya  unsur sabotaj dalam isu kutipan sampah di Selangor. Menurutnya, depa mempunyai maklumat bahawa ada pihak tertentu yang meletakkan banyak sampah dengan sengaja setelah PBT menjalankan pengutipan.

Apa le punya benggong statement yang dibuat oleh Menteri Beso gagap seko ni. Kalau kerajaan negeri sendiri dah tak pandai mentadbirkan negeri, janganlah nak salahkan orang lain pulak. Korang boleh angkat buntut dan belah je le. Lagi pun PRU ke-13 dah hampir tiba,  percayalah, korang akan bungkus nanti. Rakyat sudah bersedia untuk menghukum korang.

IBM hanya nak ingatkan korang puak-puak pakatan rakyat di Selangor ni, satu sebab yang membuat korang tumbang nanti, kerana sampahlah. Kerajaaan negeri bakal 'binasa' dalam pilihanraya (PRU) akan datang. Tunggulah! - IBM


PAKATAN RAKYAT PAKATAN REPUT SEPERTI REPUTNYA SAMPAH
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...