Friday, July 8, 2011

Sah! Tiada Permit dikeluarkan Untuk Bersih

[DARI MEJA IBM] :
ASSALAMUA'LAIKUM W.B.T SALAM UKHWAH DAN SALAM SEJAHTERA KEPADA SEMUA

Ibu Pejabat Polis Dang Wangi menolak permohonan Bersih untuk berhimpun di Stadium Merdeka esok. Tiada alasan yang diberi.

Bagaimanapun IPD Dang Wangi meminta Bersih yang diwakili oleh salah satu NGOnya 'Empower' yang diwakili oleh Marina Chin Abdullah (Gambar) diminta merayu kepada Ibu Pejabat kontijen Kuala Lumpur di pudu jika nak membuat rayuan.

Bersih Mendapat khabar gembira :

"Berita Baik! Balai Polis Dang Wangi telefon Bersih, minta kami datang ambil permit untuk himpunan aman di Stadium Merdeka!. Kini terserah kepada PM & Pengurusan Stadium Merdeka untuk membuat langkat sepatutnya,"- Marina Chin.

Pihak Polis menafikannya :


Maaf. Mungkin anda salah faham. Tiada permit di keluarkan. 'False Alarm'. Begitulah menurut Senior Asisten Komisioner Datuk Amar Singh (Gambar).

KALAU BUAT JUGA TANGGUNGLAH AKIBATNYA. POLIS TIDAK MEMANDANG BULU. YANG TERLIBAT AKAN DITANGKAP. OPS BERSIH NAMANYA HEHEHE - IBM

2 comments:

  1. Salam Sdr Ismail,
    Esok Ambiga dan suku sakatnya akan berarak menggunakan permit pembantu rumah warga asing masing-masing. Nanti dia kata, itukan permit juga.

    ReplyDelete
  2. W'kumusallam .

    Dia kan buat apa saja bro. Betina ni memang kurang ajar, dah lebih. Tunggu apa Polis akan buat jika dia dan juak2 masih berdegil...muatkan trak2 Polis dgn manusia2 yg berbaju kuning. anggaplah Polis menjalankan OPS Bersih.!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...