Friday, July 15, 2011

Siapa Yang Menipu?..Anwar Atau Hj Hadi?

[DARI MEJA IBM] :
ASSALAMU'ALAIKUM W.B.T SALAM UKHWAH DAN SALAM SEJAHTERA KEPADA SEMUA

Datuk Seri Anwar Ibrahim mendakwa Presiden PAS, Datuk Seri Hadi Awang dilayan teruk oleh polis ketika ditahan pada perhimpunan haram, Sabtu lalu.

Ketua pembangkang itu membuat tuduhan pada Majlis Penerangan Kerajaan Negeri Pulau Pinang di Tapak Ekspo Seberang Jaya, malam semalam.

KENYATAAN DATUK SERI ANWAR :

“Apa yang Ustaz Hadi katakan dihina begitu rupa. Anak saya kena tangkap saya tak sesebak itu sebab dia anak muda tapi Ustaz Hadi seorang ulama umur 60an, bekas Menteri Besar, Ahli Parlimen dilayan teruk, diheret, dicampak dalam trak polis. Sistem apa yang Najib nak pertahankan? Dengan cara itu ingat Ustaz Hadi takut?

Ini pula pengakuan tuan punya badan yang didakwa Datuk Seri Anwar diheret dan dicampak dalam trak polis, pada Sabtu lalu.

KENYATAAN HAJI HADI AWANG :
“Dengan pertolongan Allah subhanahuwataala semua kita dibebaskan dan saya tak mahu diberi layanan terlalu istimewa. Pergi hantar sampai ke rumah, saya ucap terima kasih banyak, saya ucap terima kasih layanan yang baik bukan untuk saya saja.”

Datuk Seri Hadi membuat pengakuan itu malam semalam sebaik tiba di Lapangan Terbang Sultan Mahmood, Kuala Terengganu.

Selain Datuk Seri Hadi, semua yang ditahan turut menerima layanan baik daripada polis.

Makanan disediakan dengan kos RM25 setiap seorang selain ruang solat untuk mereka yang beragama Islam.

ELOK LE TU. BUKU BERTEMU DGN RUAS. SESAMA SENDIRI TAK ADA SEFAHAMAN. HARAP RAKYAT DAPAT MENILAI MANUSIA JENIS APA SI NUAR NI?... MAMPUS LEBIH BAIK. FIKIR-FIKIRKANLAH. - IBM

2 comments:

  1. Hadi kata masa dah lepas dari tangkapan. Nuar kata masa di tangkap. 2 event yang berbeza....

    Sepatutnya takde pilihan kerana kedua duanya serupa. Lahabau.

    ReplyDelete
  2. UMA : Salam.
    HJ Hadi merupakan ulama semak seperti Pok Nik. Hj Hadi terkenal dgn AMANATnya yg tak konsistent. Maknanya dia biasa bercakap bohong.

    Bagi Anwar pul, berbohong itu sudah menjadi sarapan baginya. Ibarat makan nasi. Kalau tak berbohong satu hari, itu bukan Anwar namanya.

    Kesimpulannya, saya setuju dgn panggilan tersebut : LAHABAU. Hehehe..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...