Tuesday, July 26, 2011

Gara-gara DAP amalkan rasuah, SPRM jadi kambing hitam

[DARI MEJA IBM] :
ASSALAMUA'LAIKUM W.B.T SALAM UKHWAH DAN SALAM SEJAHTERA KEPADA SEMUA

Memang celaka, sial punya DAP. Tak habis-habis nak menyalahkan SPRM di atas kematian Teoh Beng Hock. Sepatutnya kes ini dah boleh tutup kedai. Keputusan telah dibuat dan diketahui umum bahawa Suruhan Jaya DiRaja telah mengesahkan bahawa kematian Beng Hock adalah berpunca dari membunuh diri.

Dalam kes ini, DAP yang patut dipersalahkan. Bukannya SPRM. Mereka hanya menjalan tugas mereka menyiasat amalan rasuah yang diamalkan didalam parti DAP. Mereka yang mengalakkan rasuah dikalangan wakil rakyat mereka sendiri. Itu komen dari Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi. Kesian....SPRM menjadi mangsa dan jadi 'Kambing Hitam' - IBM


Naib Presiden UMNO berkata ;

"Dalam perkara ini, kepercayaan rakyat kepada SPRM harus ada, kredibiliti SPRM juga jangan dipertikai. Tak kan marahkan nyamuk kelambu dibakar. SPRM tidak boleh dipersalahkan dalam isu ini.

"Tetapi, jika ada pegawai SPRM yang terlibat, yang melanggar peraturan penyiasatan yang ditentukan, maka tindakan harus dikenakan ke atas pegawai berkenaan,"

Tangan saya ni dah letih menaip, mengantuk, semalam tak cukup tido. Kalau rajin bacalah, belum habis lagi.. KLIK DISINI.




Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...