Wednesday, July 6, 2011

50 ribu orang akan di-kristiankan oleh Ambiga di Stadium Merdeka 9 Julai ini.

[DARI MEJA IBM] :
ASSALAMUA'LAIKUM W.B.T SALAM UKHWAH DAN SALAM SEJAHTERA KEPADA SEMUA

Congak punya congak, telik punya telik, akhirnya timbul idea di kepala si bahlol yang bernama Ambiga@Ama untuk mengadakan perhimpunan Bersih di Stadium Merdeka, Stadium yang telah banyak meninggalkan kenangan pahit dan manis kepada kita rakyat Malaysia :

Serikandi Perhimpunan Bersih

Pengerusinya Datuk S.Ambiga berkata, stadium itu dipilih memandangkan ia mempunyai banyak kemudahan pengangkutan awam dan kawasan strategik untuk pertemuan orang ramai selain memudahkan polis mengawal keadaan.

"Kami juga mohon polis, DBKL atau mana-mana pihak lain tidak memberikan apa-apa halangan kepada semua rakyat yang menghadiri perhimpunan di stadium pada pukul 2 hingga 4 petang nanti.

"Kami bersedia bekerjasama dengan mana-mana pihak bagi memastikan perhimpunan ini berjalan dengan aman dan lancar,” katanya pada sidang akhbar di sini hari ini.

Menurutnya, keputusan memilih stadium berkenaan dilakukan selepas satu mesyuarat diadakan malam tadi yang turut mengambil kira kapasiti yang boleh memuatkan kira-kira 50,000 orang pada satu masa di stadium tersebut. - Bernama]

Stadium Merdeka


Inilah Stadium yang telah di pilih oleh penganjur Bersih, Stadium Merdeka yang telah banyak meninggalkan 'memori' pahit dan manis kepada rakyat Malaysia. Harap Stadium ini tidak dicemari perkara yang tidak diingini dan jangan pulak perhimpunan ini bertukar menjadi perhimpunan untuk mempermosi agama 'Kristian'. Harap-harap tidak le. Ambiga ni bukan kecik anak. Tinggi cita-citanya. Maklumlah ada orang di belakangnya.


SENYUM KAMBING PUN TAK BERSETUJU DENGAN KUMPULAN BERSIH UNTUK MENGADAKAN PERHIMPUNAN DI STADIUM MERDEKA PADA 9 JULAI INI. KALAU TAK JADIKAN BAGUS. TAPI KALAU KORANG NAK BERDEMO JUGA PERGILAH, PERGI MAMPUS LE KORANG. -IBM





2 comments:

  1. Hai, takkan Stadium Merdeka aje kot. Kata ada 100 ribu orang sokong. Mintak le dengan DS Najib Litar Sepang. Keling ni berbohong jugak, silap-silap yang sokong cuma 5000 aje.

    ReplyDelete
  2. Salam bro.
    Nama pun keling. Pandai putar belit. Mungkin si Betina keling ni belajar dari cifunya Al-Juburi. "I got numbers"....kan juak-juak ni berangan2 nk ke Putrajaya.....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...