Wednesday, April 27, 2011

Bila Masa UMNO ajak DAP sertai BN ?

ASSALAMUALAIKUM SEMUA.

HarakahDaily AKHBAR PENCETUS FITNAH MELAPORKAN :

KUALA LUMPUR : DAP akan menolak jemputan Umno untuk bersama dengan Barisan Nasional (BN) jika benar akan ada pelawaan seumpama itu, kata Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng.

“Sehingga kini kita tidak tahu apa-apa lagi tentang hal ini sehinggalah kita diberitahu hari ini, namun kalau adapun kita akan kekal bersama Pakatan Rakyat,” kata Guan Eng ketika ditemui sejurus selepas sidang medianya di Ibu Pejabat DAP hari ini.

Pagi tadi, Harakahdaily menyiarkan laporan kononnya Umno sedang berusaha untuk mendekati DAP untuk dipelawa menyertai BN.

Menurut sumber itu, usaha ini diperhebatkan lagi ekoran kemarahan Umno terhadap MCA yang mengajak masyarakat memboikot lidah rasmi Umno, Utusan Malaysia.

SEBENARNYA YANG PERASAN IALAH DAP. BODOHLAH BN KALAU MEMPELAWA ATAU MENERIMA KEMASUKAN DAP PARTI YANG MENGAMALKAN RASIS DAN ANTI ISLAM. WAHAI BN, FIKIR-FIKIRKAN SEBELUM BUAT PELAWAAN. JANGAN TERPERANGKAP DENGAN DAKWAH DAP YANG PERJUANGANNYA MIRIP PAP DARI SINGAPURA. IKHLAS DARI : IBM

2 comments:

  1. UMA fikir 7 keturunan lagi belum tahu UMNO nak pelawa DAP masuk BN. Macam dalam mimpi pulak.

    ReplyDelete
  2. Ular menyusur akar : Salam, salam perjaungan. memang betul, usahkan 7 ketutunan, sampai kiamat pun BN tak akan terima DAPig, parti yang rasis. Berwaspadalah wahai bangsa ku. DAPig mengancam kedudukan org2 kita melayu. Harap-harap cepat2lah melayu bersatu.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...