Wednesday, April 27, 2011

'Pak Lawak' Bob Lokman puas bersama Pas??


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJEHTERA.

Setelah menyertai PAS, Bob merasakan dia telah menjumpai dan petunjuk 'Jalan ke syurga'. Segala dosa-dosa lamanya telah terampun. Maka dengan sebab itu Bob merasakan dia amat berpuas hati dan berpolitik dengan mengunakan lambang "PAS" seolah-olah memberi satu kepuasan kepada beliau.

Kepuasan yang dimaksudkan adalah hasil perjuangan sebagi ahli politik tidak dapat diukur dengan ganjaran material. Bob berkata, politik dan seni mempunyai persamaan kerana kedua-keduanya ada persamaan kerana kedua-keduanya ada matlamat perjuangan tertentu.

Dia tidak kisah dengan cemuhan segelintir pihak terhadap keputusannya menyertai Pas dan langsung tidak memberi sebarang kesan terhadapnya. Biarlah mereka kata dia 'Pak Lawak' dalam Pas.

PERSOLANNYA, ADAKAH BOB BENAR-BENAR MENDAPAT MENAFAAT ATAU DIA MERASA MALU UNTUK BALIK KEPANGKAL JALAN KERANA RAMAI PEMINAT-PEMINATNYA MENGATAKAN BAHAWA BOB TELAH MASUK PERANGKAP PAS. MASIH ADA JALAN KELUAR BAGI MU BOB, MASIH BELUM TERLAMBAT. SUARA MU YANG MENGATAKAN KAU PUAS BERSAMA PAS ADALAH BOHONG SEMATA-MATA. FIKIR-FIKIRKANLAH BOB. IKHLAS DARI : IBM
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...