Saturday, April 16, 2011

Liga Super 2011. Gergasi Merah vs Seladang


ASSALAMUALAIKUM SEMUA. [SEMBANG BOLA]

PENDAHULU Liga Super 2011, Selangor bakal melayan kunjungan Perak di Stadium Shah Alam malam ini. Selangor di bawah kendalian Jurulatih K Devan, perlu menafaatkan aksi di laman sendiri dalam usaha menjarakkan kedudukan di puncak liga.

Sementara itu, Skuad Skor Yop Skor perlu memastikan mereka membawa pulang tiga mata berharga ke Ipoh. Jika menang, Perak muncul sebagai pendahulu liga.

Keputusan tahun lepas. Berpihak kepada Gergasi Merah, Selangor, membelasah Perak 4 - 1 Bolehkah Selangor mengeluanginya lagi..?...Perak di lihat begitu bersemangat dan konsistent di setiap perlawanan. Selangor pada tahun ini menghadapi masalah di barisan hadapan, penyerang-penyerang tidak begitu tanjam. Kehilangan penyerang berbisa mereka, Salee Safi begitu di rasakan, dan begitu juga pemain pertahanan mereka begitu longar.

Perak di lihat mempunyai kelebihan. Penyerangnya yang pernah menyarung jesi Selangor, Akmal Rizal, begitu menonjol dan berbisa sekali. Kepada peminat-peminat bolasepak tanah Air, kususnya penyokong-penyokong Gergasi Merah, ayuh kita ke Stadium Shah Alam malam ini. Kita sokong pasukan kita. IBM doakan agar Selangor Menang. Hidup Selangor !!

KEPUTUSAN TERKINI : SELANGOR 1 PERAK 0

2 comments:

  1. Pemuda TG : Salam. Keputusan terkini, Selangor 1 Perak 0. Tahniah Selangor, dan masih mengunguli tahta Liga.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...