Saturday, April 23, 2011

Padah cubit punggung nenek

(Gambar sebagai hiasan)

ASSALAMUALAIKUM PEMBACA YANG BUDIMAN.

Alahai.............dunia dah nak kiamat kot..!!

AMPANG - Entah apa yang buat dia begitu tertarik hingga tergamak mencubit dan memicit punggung nenek itu, hanya dia yang tahu. Tambah mengejutkan, perbuatan tak senonoh itu dilakukannya di dalam surau.

Gara-gara tindakannya itu, pelayan hotel, Salahuddin Hassan Sha didenda RM2,000 oleh Mahkamah Majistret di sini, semalam. Salahuddin, 23 didapati bersalah memicit punggung seorang pesara guru berusia 64 tahun di dalam bilik solat wanita, surau Taman Nirwana, Ampang Jaya, disini jam 4.55 petang, 19 April lalu.

Pemuda itu tidak diwakili peguam, manakala pendakwaan dikendalikan Timbalan Pendakwaraya, Noor Husnita Mohd Radzi. Perbicaraan dijalankan di hadapan Majistret Wan Karimah Wan Md Abdul Ghani.

SELERA BERBEZA-BEZA. ITULAH SEBAB, NENEK JADI MANGSA. TAK TAHU APA NAK JADI DUNIA SEKARANG NI. - IBM

2 comments:

  1. Apa nak dihairankann! Dunia dah makin nak kiamat, benda2 yg dulunya pelik dan tak lumrah kini menjadi semakin tak pelik dan lumrah..

    Dua atau 3 tahun lepas keluar kisah seorang lelaki 28 tahun merogol nenek 78 tahun....di Malaysia tau, bukan di luar..lepas baca berita tu, aku pun bertanya, apa yg sedap dan nikmat seks dgn nenek tua? Bolehkah batang muda yg keras masuk ke dalam lubang tua yg dah kering, dah tak ada lemak tundun, dah kerepot dan dah tak boleh kemut? Kemudian keluar lagi satu berita seorang remaja lelaki 16 tahun rogol nenek dia yg berumur 60 tahun, nenek tu bisu pula, samapi patang tulang paha neneknya..

    Tu belum lagi kisah gay, kisah liwat dan kisah gay club yg semakin merebak mcm cendawan di Malaysia..so, apa nak dihairankan? Dunia dah semakin tua, budaya manusia dah semakin songsang..

    ReplyDelete
  2. Esperalzi : Salam. Setuju dgn apa yg anda tulis. Dunia dah makin dekat nak kiamat. Bermacam2 perkara yg tidak disangka boleh berlaku. Apapun, sebagai rakyat yg prehatin, kita kena dekat dgn kerajaan dan sama2 membantu dan membenteras dari berlaku.

    Memang dunia dah semakin tua, tapi masih ada generasi muda di belakang ini yg akan menjadi penyambung, pewaris di masa akan dtg. Pastikan mereka2 ini mengekalkan budaya kita supaya tidak menjadi songsang selama-lamanya. Insyallah.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...