Friday, April 29, 2011

Setahun sudah berlalu, keluarga masih ratapi ketiadaan Amirulrasyid

Laporan Polis dibuat desak PM dan Polis meminta maaf diatas kematian Amirulrasyid

ASSALAMUALAIKUM SEMUA PEMBACA YANG BUDIMAN.
CERITA HANGAT INI SUDAH MENYANGKAU USIA SATU TAHUN. TAPI BAGI KELUARGA SI MANGSA, MASIH LAGI TERASA DAN SEOLAH-OLAH BARU SEMALAM BERLAKU.........

Kronologi detik-detik kejadian Aminulrasyid Amzah terbunuh dalam tembakan anggota pihak polis pada 26 April 2010. Setahun sudah berlalu, keluarga masih ratapi ketiadaan Aminulrasyid
KUALA LUMPUR, 29 April — Awal minggu ini genap setahun kematian Allahyarham Aminulrasyid Amzah, remaja mati dalam kejadian tembakan anggota polis, namun sehingga hari ini keluarga remaja berusia 16 tahun ini masih meratapi pemergiannya yang disifatkan sebagai “terlalu awal.”

Bercakap kepada The Malaysian Insider, ibu Aminulrasyid, Norsiah Mohamad mengakui dia masih lagi teringat dan terbayang sikap manja anak bongsunya itu.

“Rutin harian saya sama seperti dulu tapi arwah (Aminulrasyid) tetap masih dalam ingatan saya... nak pejamkan mata saya teringatkan dia, nak buat kerja pun saya teringatkan dia, walau sesaat pun saya sentiasa teringat akan dia... apa yang dia buat saya masih lagi terbayang, saya tidak boleh lupa langsung.

“Arwah tidak sakit tapi tiba-tiba sahaja dia tiada, kalau saya keluar rumah dan terpandang tempat kejadian, hanya Allah sahaja tahu macam mana perasaan saya, saya tidak tahu macam mana nak gambarkan kesedihan yang saya alami ini... kesedihan yang saya dan keluarga tanggung selama setahun ini,” katanya. [KLIK SINI] untuk cerita selanjutnya..........DAN EKORAN DARI ITU KELUARGA AMIRUL TUNTUT NAJIB TUNAI JANJI. [klik disini]......DAN BACA.

MARI KITA RAMAI-RAMAI SEDEKAHKAN ALFATIHAH KEPADA ARWAH AMIRULRASYID. SEMOGA ROHNYA DI CUCURI RAHMAT DI TEMPATKAN BERSAMA ORANG-ORANG YANG SOLEH. AMIN !. IKHLAS DARI IBM


Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...