Thursday, April 14, 2011

Teresa Kok bercakap seperti 'COCK'...kok..kok..kok..!

Barisan Nasional Parti Untuk Semua


ASSALAMUALAIKUM SEMUA.

MENJELANG PILIHAN RAYA NEGERI SARAWAK :
SEBENARNYA TERESA KOK YANG AMALKAN PERKAUMAN SEMPIT, BUKAN KONG CHO HA....................


KUALA LUMPUR: Ahli Parlimen Seputeh, Teresa Kok menyifatkan kenyataan Menteri Pengangkutan, Datuk Seri Kong Cho Ha dikaburi pemahaman perkauman sempit apabila mendakwa Barisan Nasional melayan kaum Cina di Sarawak lebih baik berbanding kaum Cina di Semenanjung.

Menurut Teresa, seruan Kong Cho Ha bahawa Cina di Sarawak perlu berterima kasih dan berpuas hati terhadap BN kerana hanya di Sarawak sahaja terdapat pegawai daerah berketurunan Cina, menggambarkan kegagalan pemimpin BN mengiktiraf jawatan berdasar merit dan kebolehan.

“Ia mendedahkan betapa Kong masih lagi terperangkap dalam politik perkauman sempit yang diguna MCA untuk menjustifikasikan kewujudan mereka.

“Dalam kesungguhannya untuk mempromosikan pelantikan etnik Cina Malaysia ke jawatan kerajaan, dia gagal untuk melihat bahawa pelantikan itu sepatutnya dilakukan berasaskan merit, tanpa berat sebelah dan perkauman,” katanya.

BEGITULAH BILA PEMBANGKANG KETANDUSAN IDEA. MENCARI KESALAHAN ORANG. SUKA NAK INGATKAN TERESA, JANGAN SAMPAI RAKYAT SARAWAK LEMPARKAN AYAM JANTAN (C0CK) KE MUKANYA, SIAPA YANG SUSAH NANTI, KAN APA SEKADAR MENGINGATKAN AJE. IKHLAS DARI : IBM



2 comments:

  1. kami memerlukan bantuaan anda untuk mempromosikan blog baru kami yg setahun jagung.. bantuan anda amatlah kami hargai.. terima kasih..

    kempen perut itu buncit...
    http://melayuseberang.blogspot.com/2011/04/kempen-pegang-perut-anuwar.html

    semoga perjuangan kita diredai nya

    ReplyDelete
  2. Salam, salam perjuangan. Insyallah akan saya pautkan ke dlm blog saya.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...