Friday, April 1, 2011

Video seks : KPN sahkan Video seks tulen, Zul kata 110% dia.....


Assalamualaikum Semua rakan-rakan pembaca yang budiman.

Hangat, semangkin hangat!!

Ahli Parlimen Kulim Bandar-Baharu, Zulkifli Noordin mendakwa beliau yakin lelaki yang terlibat di dalam video seks dengan pelacur dipercayai dari China yang didedahkan ‘Datuk T’ sebagai pemimpin pembangkang yang terlibat dengan banyak kontroversi sebelum ini.

Meskipun enggan memberi jawapan sama ada sudah menonton video itu, beliau berkata, adalah 110 peratus jelas bahawa pemimpin pembangkang itu merupakan lelaki yang terlibat dalam video berkenaan.

“Orangnya jelas dan kita semua tahu siapa dia. Tiada dolak-dalih lagi dan saya berani mengesahkan bahawa itu memang dia.

“Saya percaya dia ada penyakit dan ini perlu diubati segera. Kalau tidak ia bukan saja merosakkan diri, malah keluarga dan negara kerana dia selalu menonjolkan diri sebagai orang yang warak dengan memetik ayat-ayat al-Quran membuatkan ramai pihak termasuk yang ‘kuat agama’ terpedaya,” katanya kepada pemberita di lobi Parlimen semalam

Huhuhuhu.....memang panas, panas bak goreng pisang!!! Tak sabar nak dengar akan berita sensasi di abad ini yang mana seorang insan yang bercita-cita tinggi untuk menjadi pemimpin No 1 Malaysia di sahkan bahawa beliaulah pelakun utama di dalam video seks tersebut. Mana mahu lari lagi nuar oiiiii...kantoi kamu kali ini.
Setia menunggu dan akan menunggu. Ikhlas Dari : IBM

[SUMBER : SUNGAI RAPAT ONLINE]
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...