Thursday, April 28, 2011

Sah ! Khalid gagap anti ISA

"Kii..ki..ta per..per..rabihkan du..du..it rak...yat, demi un...tuk man..man..suhkan ISA" - Khalid

MENGHABISKAN DUIT KERAJAAN NEGERI (DUIT RAKYAT) RM600,000 BAGI TUJUAN KEMPEN MANSUHKAN ISA

Sanggup menghabiskan RM600,000 duit Kerajaan Negeri semata-mata untuk memasang sebanyak 56 papan iklan kempen selamatkan Malaysia, mansuhkan ISA di seluruh negeri. Itu yang dilakukan oleh Menteri Besar Selangor, Tan Seri Khalid atau nama glamornya 'Khalid Gagap'. Memang gagap pun.

Menurut si Khalid gagap, papan iklan Selamatkan Malaysia : Mansuhkan ISA itu akan dipasang di semua 56 kawasan Dewan Undangan Negeri (DUN) dan dijangka siap sepenuhnya selewat-lewatnya dalam tempoh dua bulan.

Sumber terdekat mengatakan, kos pemasangan papan iklan itu menggunakan peruntukan Dana Akaun Amanah Penswastaan dan disalurkan kepada Menteri Besar, si Khalid gagap. Untuk menunjukan ketelusan Kerajaan Negeri, projek pemasangan dan pembinaan papan-papan iklan itu akan dilakukan secara tender terbuka yang akan diiklankan di akhbar-akhbar utama.

Baik sungguh hati si Khalid gagap ni ye. Untunglah sang buaya (Kontraktor) yang bergayut di sekeliling Khalid, terutamanya kontraktor DAPigs. Menunggu dan menunggu untuk menghabiskan duit rakyat. Kononnya pemasangan papan iklan itu sejajar dengan hasrat Kerajaan Pakatan Rakyat (PR) yang mahu melaksanakan 'TRANSFORMASI' menyeluruh dalam semua aspek pengurusan negara. PODAHH..!!!

Jelas, segala apa yang dirancangkan oleh si Khalid gagap ni adalah berdasarkan arahan dari DAPigs yang mana mengunakan si Khalid sebagai kuda tunganggan seperti mereka memperkudakan PAS, Parti Agama Sesat. Jelas, memang jelas.

OLEH ITU, SUDAH SEHARUSNYA PAKATAN RAKYAT (PR) INI DI TENDANG DARI NEGERI SELANGOR INI, TERUTAMANYA SI KHALID GAGAP INI DI PRU KE - 13 NANTI. SELEPAS ISU 'ISA' INI, APA LAGI ISU YANG MEREKA NAK BAWA DAN MENGHERET RAKYAT KE KANCAH POLITIK KOTOR MEREKA. KEPADA RAKYAT SELANGOR, FIKIR-FIKIRKANLAH. MEMANG RUNCING NASIB ORANG-ORANG MELAYU DI SELANGOR INI SEKIRANNYA PAKATAN RAKYAT (PR) MASIH MEMERINTAH. JOM UBAH..!!! IKHLAS DARI : IBM


Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...