Monday, January 6, 2014

BLOGGER PRO PEMBANGKANG FITNAH MB KEDAH

ISNIN, 06 JANUARI 2014




Untuk menutup malu Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng yang membeli sebuah kereta mewah sebagai kenderaan rasmi kerajaan Pulau Pinang, kini, blogger pro pembangkang cuba mengaitkan Menteri Besar Kedah, Datuk Mukhriz Mahathir yang kononnya membeli kereta baru sebagai kenderaan rasmi. Ianya dinafikan oleh Datuk Mukhriz. Sebaliknya, beliau berkata, kerajaan negeri Kedah masih kekal menggunakan kenderaan lama yang dibeli pada era pemerintahan kerajaan negeri (pakatan) yang terdahulu. Jelasnya lagi, apa yang digembar-gemburkan oleh pembangkang adalah untuk mengalih pandangan mata rakyat supaya isu pembelian kereta mewah oleh Ketua Menteri Pulau Pinang boleh di tutup sebelah mata.

Menurut Menteri Besar Kedah itu, kenderaan mewah yang beliau gunakan itu adalah milik perabadinya yang digunakan sebagai kenderaan rasmi untuk urusan sebagai Menteri Besar di Kuala Lumpur. Jadi, apa motif isu yang dibawa oleh blogger pro pembangkang nie? Bagi pandangn IBM, kalau ketua korang dah buat tahi, janganlah cuba-cuba untuk di selindungi. Bak kata perpatah, "bangkai gajah tidak boleh ditutup dengan tudung saji"….akan nampak juga. Inilah wajah pembangkang sebenarnya. Hidup-hidup rakyat ditipunya. Segala kesalahan mereka cepat-cepat ditutup atau dinafikan, tapi, kalau salah kecil yang dibuat oleh kerajaan Barisan Nasional (BN) heboh satu dunia tahu. Sial punya pembangkang!

Nasihat IBM kepada blogger pro pembangkang nie, kalau nak reka cerita /fitnah bertempat dan tengok2 orang dulu. Rakyat bukannya bodoh sekarang nie. Korang buat fitnah pada Datuk Mukhriz, apa korang dapat? silap oranglah dan buang masa je. Lebih baik korang cari bahan cerita lain yang lebih baik. Sekian. Ikhlas dari saya ~ IBM

"TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA"
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...