Friday, January 31, 2014

NGO ISTIHAR PERANG BANTU BN TENTANG ANWAR DI KAJANG. AMBIK KO NUAR. NAK SANGAT!!

JUMAAT, 31 JANUARI 2014
Anwar jangan takbur dan terlalu yakin akan memenangi PRK DUN Kajang nanti. Ramai yang bertekad akan mengistiharkan 'perang' terhadapnya dan tidak akan memberi laluan mudah untuknya menang di Kajang nanti. IBM dapat laporan terkini dari sebuah portal tempatan yang mendedahkan perkara ini. nampaknya Anwar tak tidur malam dibuatnya. Panas!!.

Mengikut laporan itu, beberapa badan bukan kerajaan (NGO) di Kajang menyuarakan sokongan mereka terhadap Barisan Nasional (BN) dan berhasrat untuk mengadakan kempen menentang habis-habisan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim. Presiden Pertubuhan Ikatan Usahawan Kecil dan Sederhana Malaysia (Ikhlas), Mohd Ridzuan Abdullah (gambar) berkata, Pakatan Rakyat dan Anwar tidak membantu perniagaan kecil dan sederhana di Kajang ketika mereka memegang kuasa dan tidak layak mendapat undi mereka.

Terdapat banyak kes banyak premis perniagaan kecil dimusnahkan tetapi mereka tidak berbuat apa-apa untuk membantu. Kami dan Umno yang bantu peniaga-peniaga ini, katanya. Ridzuan menambah bahawa mereka hilang kepercayaan terhadap Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan percaya ahli kaum Cina dalam parti tersebut dijadikan sebagai 'boneka' oleh Pakatan Rakyat. Ridzuan turut mempersoalkan mengenai kesanggupan bekas Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Kajang, Lee Chin Cheh untuk berundur bagi memberi laluan kepada Anwar.
Oleh itu, beliau mahu SPRM (Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia) untuk menyiasat sama ada terdapat unsur rasuah berlaku dalam perkara ini, katanya. Kenyataan Ikhlas itu disokong oleh anggota-anggota Martabat Jalinan Muhibbah Malaysia, Pertubuhan Social Minda Prihatin dan Persatuan Veteran Tentera Malaysia. Kalau gitu, IBM pun nak turut sama membantu NGO-NGO ni. Berbaloi melawan Anwar ni. Sebab kita orang masih pegang falasafah ini 'TIBAI'. "Tolak Individu Bernama Anwar Ibrahim". Ada faham adik manis?. Hehehe.....Wasallam.
"TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA"

2 comments:

  1. 1. Lim Guan Engkok dalam tv 3 berbohong dalam interview. Katanya parti dap dan dia sendiri tidak tahu menahu tentang peliwat kroni pkr kencingkan rakyat mahu bertanding dalam pr kecil Kajang yang sengaja dikosongkan oleh adun Lee Chin Cheh.

    2. Kalau LG Engkok tidak diberitahu dahulu, kenapa Tony Puaka dalam akhbar Straits Times Singapura hari ini 30/01/2014, Khamis berkata “Diharapkan an*** boleh memainkan peranan besar meninggikan harapan kita, Selangor akan jadi contoh terbaik bagi negeri lain mengikut jejaknya.”

    3. Bukankah ini tujuan pengkhianatan dalam pembangkang pakatan rosak untuk merampas laju kuasa dari pemerintah BN?
    4. Tanpa mengikut perlembagaan rasmi pilihan raya tanah air sendiri ?
    5. Bukankah ini dilakukan cara penipuan terhadap perlembagaan ?

    6. Sudah tentu Majlis Peguam dan Suaram bersetuju tanpa alasan kerana mereka adalah babi hutan Malaysia dan membabi buta menyokong LGBT dan pemimpin kroni peliwat bersebahat dengan cinabeng pelacuran dan pengimport arak.
    7. Pehak Kristian paderi Lawrence akan kembang hidung,jubur dan ambiga, irene fernandez, marina akan kembang burid tunggu rodokan dildo pilihan mereka.

    Sudah tentu ada agenda tersembunyi dalam kroni peliwat semua pemimpin keparat penjahat DAPigs yang terlibat dalam rancangan peliwat kroni kencingkan rakyat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ibm ~ Tun Teja

      Itulah agenda pakatan rakyat dan DAPig yg tidak diketahui oleh rakyat. Dlm jangkan panjang, org2 cina & DAPig akan menguasi negara ini. Lim Guan Eng hanya bersendiwara berpura2 tidak tahu menahu masalah dlm PKR. Bullshit!. Untuk tidak terjebak dgn rancangan jahat pakatan rakyat ini, ayuh rakyat semua, bangkit, jgn tidur lagi. Jgn relakan diri kita dikencing lagi oleh pakatan rakyat (PR) parti rasuah. Renung2kan. Tun Teja, terima kasih kerana sudi berkongsi pendapat.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...